کد خبر : 18180
تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2015 - 13:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمله به یمن ذات اصلی آل سعود را نمایان کرد/اتحاد و مقاومت رمز پیروزی ملت های جهان است بسته هستند

حمله به یمن ذات اصلی آل سعود را نمایان کرد/اتحاد و مقاومت رمز پیروزی ملت های جهان است

حمله به یمن ذات اصلی آل سعود را نمایان کرد/اتحاد و مقاومت رمز پیروزی ملت های جهان است

نماینده مردم ساوه با تاکید بر اینکه آل سعود ادامه دهنده راه اسرائیل در منطقه است اظهار کرد:علیرغم اینکه آل سعود در جنگ یمن تا دندان مسلح شده و مورد حمایت استکبار جهانی قرار دارد اما عملا در جنگ یمن پیروزی به دست نیاورده و به معنای واقعی کلمه شکست خورده است. به گزارش اهروصال





نماینده مردم ساوه با تاکید بر اینکه آل سعود ادامه دهنده راه اسرائیل در منطقه است اظهار کرد:علیرغم اینکه آل سعود در جنگ یمن تا دندان مسلح شده و مورد حمایت استکبار جهانی قرار دارد اما عملا در جنگ یمن پیروزی به دست نیاورده و به معنای واقعی کلمه شکست خورده است.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب با اشاره به اینکه عربستان با حمله به یمن ذات اصلی خود را نشان داد گفت:آل سعود با کشتار کودکان و زنان در یمن راه رژیم صهیونستی در کشتار مردم غزه را در پیش گرفت و همانطور که اسرائیل در جنگ غزه با خفت شکست خورد آل سعود نیز در جنگ یمن با خفت شکست خواهد خورد.

میرگلوبیات با تاکید بر اینکه آل سعود ادامه دهنده راه اسرائیل در منطقه است اظهار کرد:علیرغم اینکه آل سعود در جنگ یمن تا دندان مسلح شده و مورد حمایت استکبار جهانی قرار دارد اما عملا در جنگ یمن پیروزی به دست نیاورده و به معنای واقعی کلمه شکست خورده است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ یمن ثابت کرد قدرت ایمان و اتحاد مردم از هر قدرتی بالاتر است افزود:قدرت نظامی یمن به حدی پایین است که حتی نتوانست کوچکترین حرکتی بر علیه عربستان انجام دهد، اما این جنگ ثابت کرد که مردم یمن با قدرت ایمان و اتحاد توانستند در برابر اتحاد همه ابر قدرتها مقابله کرده و به راحتی پیروز شوند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عربستان در جنگ یمن به پیروزی دست نیافته ادامه داد:عربستان به دنبال حفظ ظواهر اسلامی خود در منطقه است که در جنگ یمن این ظواهر را از دست داده و به منفور ترین کشور اسلامی منطقه تبدیل شده است.

 

میرگلوبیات با اشاره به ضرورت هوشیاری انصار الله گفت:تاکتیک مقاومت بهترین تاکتیک نظامی یمن مقابل عربستان است چرا که آل سعود منتظرند نیروهای یمنی شهرهای مذهبی مکه و مدینه را هدف قرار دهند تا این حرکت را بهانه ای برای نابودی اعتبار جریان مقاومت و ایران در سطح کشورهای جهان کنند.

وی ضمن مذمت حکومت عربستان در سوء استفاده آل سعود از مکه و مدینه برای اهداف فتنه گرانه خود افزود:آل سعود از این مراکز مذهبی برای فتنه عظیم در جهان اسلام استفاده می کنند و با این اقدامات به دنبال اعتبار بخشیدن به خود هستند که باید جریان مقاومت در برابر این فتنه هوشیار باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضعف آل سعود در حمله زمینی به یمن خاطر نشان کرد:مردم یمن و گروه مردمی انصار الله به خوبی می دانند که تنها راه مقابله با مستکبران جهان مقاومت و اتحاد مردمی است و با جرات باید گفت که راز پیروزی هر ملتی مقاومت و اتحاد است.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.