کد خبر : 18149
تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2015 - 13:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کفاشیان: کی روش برنامه‌اش را به هیات رئیسه می‌دهد بسته هستند

کفاشیان: کی روش برنامه‌اش را به هیات رئیسه می‌دهد

کفاشیان: کی روش برنامه‌اش را به هیات رئیسه می‌دهد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز مواردی که احساس کردیم مهم است را بیان کردیم و خواستار حمایت سایر ارگان‌ها از طریق وزارت ورزش از تیم ملی شدیم تا دغدغه‌ها برطرف شده و نماینده وزارت ورزش نیز قول حمایت و همکاری دهد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناعلی کفاشیان





رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز مواردی که احساس کردیم مهم است را بیان کردیم و خواستار حمایت سایر ارگان‌ها از طریق وزارت ورزش از تیم ملی شدیم تا دغدغه‌ها برطرف شده و نماینده وزارت ورزش نیز قول حمایت و همکاری دهد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناعلی کفاشیان پس از جلسه‌ای که امروز با نماینده وزارت ورزش و کارلوس کی‌روش داشت اظهار داشت: در جلسه قبلی پس از ۷ ساعت جلسه مقرر شد تا صحبت‌های لازمی به میان آمده و طرفین تفاهمات لازم را انجام دهند و امروز نیز از آقای حسنی‌خو و کی‌روش خواستیم تا جلسه‌ای برای این نتیجه‌گیری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مواردی که احساس کردیم مهم هست را بیان کردیم و خواستار حمایت سایر ارگان‌ها از طریق وزارت ورزش از تیم ملی شدیم تا دغدغه‌ها لغو شده و نماینده وزارت ورزش نیز قول حمایت و همکاری دهد.

کفاشیان در مورد ممنوع‌الخروجی کی‌روش گفت: قرار شد تمام سعی و تلاش خود را کنیم تا این مشکل از مسئولان بالا حل شود و سریعا این اتفاق بیفتد.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: ازبکستان پیشنهادی به ما داده که آن را قبول نکردیم و آنها باید شرایط ما را قبول کنند ضمن اینکه اردوهای تیم ملی خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از این به بعد می‌توانند به ادامه کار کی‌روش خوشبین باشند افزود: قرار شد کی‌روش جلسه‌ای را با هیات رئیسه گذاشته تا برنامه‌های ۴ ساله خود را ارائه دهد تا طبق برنامه‌ریزی او دیگر هیچ مشکل و حرف و حدیثی نباشد.

وی در پایان گفت: دستیار کی‌روش و سرپرست تیم ملی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.