کد خبر : 18051
تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2015 - 16:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا یک بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید/ عقد آمریکا با آل سعود عقدی موقت است بسته هستند

آمریکا یک بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید/ عقد آمریکا با آل سعود عقدی موقت است

آمریکا یک بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید/ عقد آمریکا با آل سعود عقدی موقت است

اگر چه عربستان پیشرفته ترین هواپیماها و جنگنده های آمریکایی و انگلیسی را داشت اما کشور یمن با دو عامل توکل برخدا و صبر با تکیه برمحور مقاومت و رهبری سید عبدالمالک توانست پیروز شود. به گزارش اهروصال به نقل از  فراهان خبر، حجت الاسلام علی شاکری، امام جمعه موقت فراهان در خطبه های این





اگر چه عربستان پیشرفته ترین هواپیماها و جنگنده های آمریکایی و انگلیسی را داشت اما کشور یمن با دو عامل توکل برخدا و صبر با تکیه برمحور مقاومت و رهبری سید عبدالمالک توانست پیروز شود.

به گزارش اهروصال به نقل از  فراهان خبر، حجت الاسلام علی شاکری، امام جمعه موقت فراهان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شکست آل سعود گفت: در آیات قرآن به فراگیر شدن جهان اسلام به مسلمانان بشارت داده شده است، شکست عربستان، آمریکا و اسرائیل را رسوا کرد و برای بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند.

وی گفت: گروه های تروریستی داعش، القاعده و  استکبار جهانی که مسلمانان را می کشند با ریختن خون مسلمانان درخت اسلام آبیاری می شود و پا برجا می ماند، افرادی در طول تاریخ مانند نمرود، فرعون و … می خواستند نور الهی را خاموش کنند ولی قدرت و اراده الهی نمی گذارد این نور خاموش شود.
 
شاکری با اشاره به عبرت نگرفتن آل سعود گفت: وهابیت و آل سعود در سالیان گذشته با هدف نابود کردن آثار اهل بیت و امامان معصوم (ع) با حضور ۱۰ هزار نفر به کربلا حمله کردند ولی به اهداف خود نرسیدند و درحال حاضر آثا امام حسین (ع) برجاست و آثار وهابیت و آل سعود از بین رفته است، نور الهی ماندگار است.
وی با اشاره به کودک کشی آل سعود افزود: براساس آمار وزارت بهداشت یمن ۳ هزار نفر در جنگ ۲۷ روزه یمن کشته و زخمی شده اند که این از این کشه ها ۳۷۳ کودک ۳۰۰ زن قربانی این حملات بوده
امام جمعه موقت فراهان با اشاره به مقاومت کشور یمن گفت: اگر چه عربستان پیشرفته ترین هواپیماهای و جنگنده های آمریکایی و انگلیسی را داشت اما کشور یمن با دو عامل توکل برخدا و صبر با تکیه برمحور مقاومت و رهبری سید عبدالمالک توانست پیروز شود.
وی خاطر نشان کرد: ظلم در هر کجای دنیا محکوم و ناپایدار است و مزدوران عربستانی حلقه به گوش آمریکا بدانند به زودی دچار قهر و غضب الهی می شوند.
وی با اشاره به فروپاشی آل سعود در منطقه گفت:  عقدی که آمریکا با آل سعود بسته است عقد دایمی نیست، عقدی موقت است، آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی عقد موقت موقت می بنند و حتی به شرایط این عقد پایبند نیستند و این را تاریخ ثابت کرده است و به زودی آمریکا این بلای یمن را به سر عربستان درخواهد آورد.
شاکری با اشاره به شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: آمریکا برای طراحی حمله نظامی به ایران در سال ۱۳۵۹ هزینه‌های گزافی را متحمل شد اما با لطف و عنایت خداوند شکست سختی خوردند و این تجاوز با اراده الهی شکست خورد و یک بار دیگر نقشه های آمریکا با اراده الهی نقش برآب شد.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.