کد خبر : 18036
تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2015 - 16:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آل سعود با اجرای فرامین صهیونیستها گور خود را کند بسته هستند

آل سعود با اجرای فرامین صهیونیستها گور خود را کند

آل سعود با اجرای فرامین صهیونیستها گور خود را کند

امام جمعه شازند: رژیم منحوس آل سعود با دست زدن به اعمال غیر انسانی و وحشیانه در واقع تلاش میکند تا بر شکست های خود سرپوش بگذارد ولی نمیداند که گور خود را با دستان خود کنده است به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه خبری “شازند ما“، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در





امام جمعه شازند: رژیم منحوس آل سعود با دست زدن به اعمال غیر انسانی و وحشیانه در واقع تلاش میکند تا بر شکست های خود سرپوش بگذارد ولی نمیداند که گور خود را با دستان خود کنده است

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه خبری “شازند ما“، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در آیین نماز عبادی سیاسی این هفته به اهمیت و جایگاه ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه خودسازی، ماه آمادگی برای ورود به ماه‌های شعبان المعظم و ماه رمضان. آغازگر فصل نیایش، انابه و دعا ماه رجب است. در آموزه‌های دینی تآکیدات فراوانی در خصوص جایگاه والا و رفیع این ماه شده است.

وی افزود: حضرت امام صادق(ع) درباره اهمیت این ماه به نقل از پیامبرگرامی اسلام(ص) می فرمایند: «رجب ماه استغفار امت من است، پس در این ماه طلب آمرزش کنید که خداوند آمرزنده و مهربان است و رجب را «اصب» می‌گویند زیرا که رحمت خداوند در این ماه بر امت من بسیار نازل می شود .

 

 

امام جمعه شازند همچنین به مقام و منزلت امام محمد باقر (ع) اشاره و اظهار کرد: امام محمد باقر(ع) شخصیتی بی بدیل بوده و از امتیازاتی برخوردار است که بسیاری آنها را ندارند، مادر او فاطمه دختر امام حسن(ع) و پدرش امام زین العابدین(ع) است، تولد و ولادت او روز جمعه، در مدینه منوره و در ماه رجب رخ داد.

موسوی امام محمد باقر(ع) را بنیانگذار انقلاب فرهنگی دانست و گفت: در آن زمان شرایط به گونه ای بود که قطعا سیر شبهات و اتهامات نثار اسلام می شد و کسی غیر امام باقر(ع) این توان علمی را نداشت تا این مشکلات را حل کند زیرا حضرت تمام پاسخ به شبهات و ابهامات را از طریق قرآن برطرف می کرد.

وی در بیان حدیثی از آن حضرت بیان کرد: سعادت کامل انسان در سه چیز است؛یکی تلاش برای دین شناسی دوم صبر و استقامت در مقابل دشواری ها و سختی ها و سوم اینکه در زندگی ، در آمد با خرج بخواند.

خطیب جمعه شازند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام هادی(ع)، با بیان اینکه حلم و بردباری امام محمدنقی(ع) زبانزد عام و خاص بود تصریح کرد: این امام بزرگوار مانند سایر ائمه اطهار(ع) برای حفظ ارزش‌های دینی اسلامی و هدایت مردم، رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی را متحمل شدند و مدافع میراث امامت بودند.

موسوی در ادامه به مسأله ازدواج اشاره و تاکید کرد: متاسفانه مساله ازدواج قربانی مادیات، مهریه و جهزیه های سنگین شده است. خانواده ها باید با جدیت در این مساله مهم ورود پیدا کنند.

وی به سالروز شکست حمله آمریکا به ایران در طبس در ۵ اردیبهشت ۵۹ اشاره و عنوان کرد: هواپیماهای جنگنده آمریکا در چنین روزی وارد خاک میهن اسلامی ایران شد تا دشمنان بتوانند به اهداف پلیدشان دست یابند اما به فضل الهی باد، طوفان، شن و ریگهای بیابان را مامور کرد تا هواپیماهای دشمن سرنگون و همه سرنشینان نابود شوند.

امام جمعه شازند به حملات دولت عربستان و آل سعود به یمن اشاره و خاطر نشان کرد: این حکومت تنها به دنبال اجرای فرامین صهیونیستها در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام می باشد و حمله اخیر این رژیم فاسد به یمن گواه همین امر است. حمله اخیر آل سعود به کشور یمن در واقع اقدامی برای پیشگیری از سقوط خود وی بوده است و تمام دنیا نیز دیدند که ملاک و معیار این عمل و رفتار ؛  غیر انسانی بوده و قطعأ هم دوام نخواهد داشت.

موسوی ابراز کرد: رژیم منحوس آل سعود با دست زدن به اعمال غیر انسانی و وحشیانه در واقع تلاش میکند تا بر شکست های خود سرپوش بگذارد ولی نمیداند که گور خود را با دستان خود کنده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.