کد خبر : 179
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 ژانویه 2015 - 0:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرجام تلخ دوستی خیابانی دختر با پسر بسته هستند

فرجام تلخ دوستی خیابانی دختر با پسر

فرجام تلخ دوستی خیابانی دختر با پسر

به گزارش اهروصال جام نیوز سرهنگ دوم کارآگاه حسینی پور در بیان جزئیات این خبر گفت: طی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر برداشت مبالغ هنگفتی از حساب بانکی او در چندین مرحله، بلافاصله موضوع در دستور کار  پلیس فتای این استان قرار گرفت.   وی در ادامه افزود: با تلاش

به گزارش اهروصال جام نیوز سرهنگ دوم کارآگاه حسینی پور در بیان جزئیات این خبر گفت: طی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر برداشت مبالغ هنگفتی از حساب بانکی او در چندین مرحله، بلافاصله موضوع در دستور کار  پلیس فتای این استان قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: با تلاش کارشناسان این پلیس و با همکاری شاکی مشخص شد پسر جوانی با قصد ازدواج، دختر شاکی را فریب داده و او را مجاب به سرقت کارت بانکی مادر خود کرده و این فرد بدون اجازه دختر شاکی، در چند مرحله مبلغ ۱۱ میلیون تومان را از حساب مادر وی  برداشت و به حساب دو نفر از همدستان خود واریز کرده است.

 

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان نمود: با اقدامات گسترده تخصصی هویت متهمان شناسایی و طی عملیاتی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. سرهنگ دوم کارآگاه حسینی پور در پایان خاطر نشان کرد: خانواده باید در مورد اعتماد به افراد غریبه بسیار احتیاط کنند و در صورتی که اطلاعات بانکی آنها در اختیار فرد یا افرادی قرار گرفت است، سریعاً اقدام به تغییر این اطلاعات نموده تا از آن ها سوءاستفاده نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.