کد خبر : 17712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آوریل 2015 - 16:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رضازاده: نمی‌توانم زور بگویم بسته هستند

رضازاده: نمی‌توانم زور بگویم

رضازاده:  نمی‌توانم زور بگویم

رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید اگر وزارت ورزش اجازه حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را به او ندهد، تابع قانون خواهد بود. او گفت: نمی‌توانم زور بگویم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین رضازاده در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره نامه‌ای که اخیرا رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به وزارت





رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید اگر وزارت ورزش اجازه حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را به او ندهد، تابع قانون خواهد بود. او گفت: نمی‌توانم زور بگویم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین رضازاده در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره نامه‌ای که اخیرا رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به وزارت ورزش جهت حضور او در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ارسال کرده، گفت: پس از اینکه شورای حل اختلاف اعلام کرد حضور من در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع است امروز رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز نامه‌ای به وزارت ورزش ارسال کرد مبنی بر اینکه مشکلی برای حضورم در انتخابات نیست. سازمان بازرسی کل کشور موضوع دوشغله بودن من را به شورای حل اختلاف ارجاع داد و در آنجا ۷ رای مثبت از بین ۹ نفر به من داده شد که مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم. با این شرایط لزومی ندارد که از شورای شهر استعفا دهم.

 

رضازاده در پاسخ به این پرسش که اگر باز هم وزارت ورزش بر دو شغله بودن او پافشاری کند، بین شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری کدام را ترجیح می‌دهد؟ گفت: من با رای مردم تهران به عضویت شورای شهر درآمدم و به همین دلیل نمی‌توانم به رای آنها پشت کنم. البته برنامه‌هایی نیز برای فدراسیون وزنه‌برداری داشتم و می‌خواستم بیشتر از المپیک لندن در ریو مدال بگیریم. من نمی‌دانم که پس از این دو نامه وزارت ورزش چه تصمیمی می‌گیرد اما من تابع قانون هستم.

 

وی تاکید کرد: اگر وزارت ورزش اجازه حضور در انتخابات را به من ندهد، نمی‌توانم زور بگویم. البته دوری از فدراسیون وزنه‌برداری برای من سخت است و اگر از ابتدا می‌گفتند که با حضور در شورای شهر دوشغله محسوب می‌شویم به شورا نمی‌رفتم.

 

رضازاده افزود: در ۵ سالی که من در فدراسیون وزنه‌برداری بودم عملکردم مشخص است البته کم و کاستی‌هایی هم وجود داشته با این حال برنامه‌ریزی‌هایی را برای کسب مدال در المپیک برزیل داشتم.

 

رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری درباره‌ی حمایت چمران از او و اینکه چرا این حمایت‌ها در مورد احمد دنیامالی و هادی ساعی اتفاق نیفتاد نیز گفت: دنیامالی و ساعی باید پیگیر کار می‌شدند و اگر آن‌ها این کار را انجام می‌دادند شاید الان شرایط برای من راحت‌تر بود چرا که در اساسنامه شوراها آمده است که حضور در آن شغل افتخاری است و حق‌الزحمه ما به صورت ساعتی پرداخت می‌شود. یعنی اگر ما در جلسه‌ای شرکت نکنیم، حقوق‌مان از ۷۰ ساعتی که باید پرداخت شود، کم می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند حمایت از او به دلیل کم نشدن رای اصول‌گرایان در شورای شهر است تصریح کرد: خیر، چمران و افراد دیگر طبق قانون صحبت می‌کنند و از این حرف و حدیث‌ها همه جا وجود دارد.

 

رضازاده درباره اینکه در صورت اجازه ندادن به او برای حضور در انتخابات وزنه‌برداری اعتراض یا شکایتی از این موضوع خواهد کرد؟ گفت: آن موقع تصمیم می‌گیرم و از الان معلوم نمی‌شود که چه کاری انجام می‌دهم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در صورت حضور در انتخابات، در هیات‌ها رای داشته باشد، تصریح کرد: من ۵ سال در فدراسیون وزنه‌برداری بودم و عملکرد من و همچنین دیگر دوستان، مشخص است. من در سفرهای استانی از استانداران برای هیات بودجه گرفتم و یا مسابقه‌های قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی را در شهرهای مختلف با کمک روسای هیات‌ها برگزار کردیم. در کل تمام آن‌ها از عملکرد من در دوران ورزشی و مدیریتی شناخت کافی دارند.

 

رضازاده با بیان اینکه تا حدودی در جریان تغییرات فدراسیون است، گفت: اطلاع ندارم که زارع و پانزوان به چه دلیل استعفا دادند اما زمانی که طباطبایی آمد، صلاح دیدند که ممکن است نتوانند خوب کار کنند و رفتند. شرایط تیم بزرگسالان فرق می‌کند. آن‌ها سال سختی را پیش رو دارند و باید وزنه‌های خوبی را بزنند. امیدوارم کادر فنی به خوبب بتوانند تمرین دهند و وزنه‌برداران در مسابقه‌های جهانی موفق باشند و مدال کسب کنند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت حضور در انتخابات و رای آوردن در مجمع، باز هم حسین توکلی در رده بزرگسالان کار خواهد کرد یا تغییراتی ایجاد می‌کند؟ گفت: باید شرایط پیش آید و آن موقع تصمیم می‌گیریم. در ابتدا باید به فدراسیون برگردم.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.