کد خبر : 17704
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آوریل 2015 - 16:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش تمرین استقلال؛ ژنرال تا آخر باهاتیم!+عکس بسته هستند

گزارش تمرین استقلال؛ ژنرال تا آخر باهاتیم!+عکس

گزارش تمرین استقلال؛ ژنرال تا آخر باهاتیم!+عکس

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که تعدادی از هواداران در حمایت از قلعه‌نویی بنری را روی سکوها نصب کردند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناتیم فوتبال استقلال که برای دیدار مقابل پدیده مشهد آماده می‌شود از ساعت ۱۸ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را





تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که تعدادی از هواداران در حمایت از قلعه‌نویی بنری را روی سکوها نصب کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناتیم فوتبال استقلال که برای دیدار مقابل پدیده مشهد آماده می‌شود از ساعت ۱۸ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. یعقوب کریمی تنها غایب تمرین امروز بود و به نظر می رسد با توجه به عدم حضور این بازیکن در تمرین آبی‌پوشان این بازیکن برای دیدار مقابل پدیده غایب باشد.

*قبل از شروع تمرین چند نفر از هواداران تیم استقلال بنر کوچکی را آورده بودند که روی آن نوشته بود«زنده باد ژنرال تا آخر باهاتیم»

*در بخش اول تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و ضمن اهمیت بازی روز جمعه برنامه‌های تاکتیکی را به آنها شرح داد. سپس خسرو حیدری برای دقایقی با سرمربی تیم استقلال گفت‌وگو کرد.

*گرم کردن اختیاری و بازی ۴ به ۲ بخش اول تمرین امروز آبی‌پوشان بود. سپس استقلالی‌ها در دو گروه بازی دفاع به حمله را انجام دادند که امیر قلعه‌نویی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر این بخش از برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود.

*حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز تیم‌شان حضور داشتند و هنگامی که تمرین آغاز شد آنها امیر قلعه‌نویی را تشویق کرده و شعار می‌دادند ما اهل کوفه نیستیم امیر تنها بماند. در این لحظه امیر قلعه‌نویی با حرکات دست خود از آنها خواست که شعار ندهند تا تیم در آرامش تمرین کند.

*تمرین تاکتیکی آبی پوشان در حال برگزاری بود که جاسم کرار و خسرو حیدری با یکدیگر شوخی می‌کردند و کار به جایی رسید که طرفین مثل کشتی‌گیران قصد داشتند زیر یک خم دیگر را گرفته و در زمین فوتبال کشتی بگیرند.

*شکست فولاد خوزستان و تراکتورسازی و حذف این دو تیم یکی از سوژه‌های تماشاگران بود که آنها پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند. تماشاگران استقلال اعتقاد داشتند حذف این دو تیم از مسابقات باعث می شود تا آنها در لیگ پرقدرت‌تر ظاهر شوند.

*حمید ملک‌احمدی و رضا رجبی نفرات حاضر در تمرین امروز استقلال بودند و میرشاد ماجدی در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور نداشت.

*بخش پایانی تمرین که ارسال از جناحین و زدن ضربات ایستگاهی بود دور از چشم خبرنگاران و تماشاگران انجام شد.

 

به گزارش فارس تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از مسابقه می‌شوند.

دیدار تیم‌های استقلال و پدیده روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.