کد خبر : 17531
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2015 - 15:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورشه پسر قلعه نویی دردسر ساز شد + عکس بسته هستند

پورشه پسر قلعه نویی دردسر ساز شد + عکس

پورشه پسر قلعه نویی دردسر ساز شد + عکس

پسر سرمربی استقلال درباره تصادف ماشین معروفش گفت: «متاسفم که دو سرنشین آن در تصادف فوت شده اند.» به گزارش اهروصال و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا خبر تصادف یک دستگاه پورشه زرد رنگ در ساعت ۴ بامداد دیروز و در خیابان شریعتی، برای خانواده قلعه نویی حاشیه ساز شد.   خیلی زود خبر





پسر سرمربی استقلال درباره تصادف ماشین معروفش گفت: «متاسفم که دو سرنشین آن در تصادف فوت شده اند.»

به گزارش اهروصال و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا خبر تصادف یک دستگاه پورشه زرد رنگ در ساعت ۴ بامداد دیروز و در خیابان شریعتی، برای خانواده قلعه نویی حاشیه ساز شد.

 

خیلی زود خبر رسید این ماشین متعلق به هوتن قلعه نویی پسر سرمربی استقلال بوده است. به همین خاطر شایعاتی درباره مرگ او به وجود آمد و باعث شد تا خیلی از استقلالی ها نگران شوند.

 

اما اغلب آنها در تماسی که با هوتن داشتند متوجه شدند او سالم است و تنها ماشین به اسمش بوده است. هوتن قلعه نویی پس از فراگیر شدن این شایعات یک عکس سلفی را از خودش در در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: “الان”

 

پسر قلعه نویی در توضیح ماجرا گفت: «این ماشین را دو روز پیش فروختم اما هنوز سندش را به اسم نزده ام. متاسفم که دو سرنشین آن در تصادف فوت شده اند. طبق آخرین خبری که من گرفتم یکی از سرنشین ها در دم جان داد و سرنشین دیگر هم در بیمارستان فوت شده است.»

 

او ادامه داد: «ترجیح می دهم زیاد در این باره حرف نزنم. خواهش می کنم شما هم پای من را به این مسئله باز نکنید. من ماشین را فروخته بودم و تنها کارهای سند زدنش مانده بود.»

 

 

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.