کد خبر : 17481
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2015 - 6:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آزادگان با اسیر شدن در بند دشمنان، استقلال، آزادی برای ما به ارمغان آوردند بسته هستند

آزادگان با اسیر شدن در بند دشمنان، استقلال، آزادی برای ما به ارمغان آوردند

آزادگان با اسیر شدن در بند دشمنان، استقلال، آزادی برای ما به ارمغان آوردند

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در مراسم روز میلاد امام محمد باقر (ع) که توسط هیئت آزادگان این شهرستان برگزار می شد ضمن تبریک میلاد این امام همام اظهار داشت: آزادگان سربلند شاید به ظاهر جسمشان در اسارتگاه های رژیم ملعون و بعثی عراق در بند بود و بال و پرشان شکسته

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در مراسم روز میلاد امام محمد باقر (ع) که توسط هیئت آزادگان این شهرستان برگزار می شد ضمن تبریک میلاد این امام همام اظهار داشت: آزادگان سربلند شاید به ظاهر جسمشان در اسارتگاه های رژیم ملعون و بعثی عراق در بند بود و بال و پرشان شکسته ولی دشمنان هیچگاه روح، اندیشه و اراده این عزیزان را نتوانستند بشکنند.

وی ارزش های ناب جاری در رگ جامعه اسلامی ایران را ارزش های برگرفته از اصیل ترین آرمان های آزادگان عنوان کرد.

عابدی شناساندن پیام های روشن آزادگان کشور به نسل های جدید را امری ضروری خواند و اظهار کرد: نباید خاطره پیام ها و دلاورمردی ها این مردان حقیقت بین تاریخ در سینه هایشان ماندگار شود.

وی بیان کرد: بایستی در قالب برنامه های مختلف آزادگان سر بلند ، فراز و نشیب های مسیر اسارت خود در بند رژیم بعثی را برای نسل جوان بازگو کنند.

فرماندار اهر با بیان اینکه آزادگان شکنجه های عذاب آور اسارت را به امید سربلندی میهن با جان و دل پذیرفتند تصریح کرد: آزادگان کسانی هستند که با اسیر شدن در بند دشمنان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.