کد خبر : 1730
تاریخ انتشار : جمعه 16 ژانویه 2015 - 14:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳

فال روز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳

فروردین: امروز بسیار خلاق خواهید بود. هم ایده های جدید و هم انرژی لازم برای اجرای این ایده ها را دارا هستید. در نیمه اول روز افرادی سر راه تان قرار می گیرند که مشتاق هستند از شما حرف شنوی داشته باشند. ممکن است برخی از آنها در آینده تبدیل به دوستان شما شوند. اردیبهشت:

فروردین:

امروز بسیار خلاق خواهید بود. هم ایده های جدید و هم انرژی لازم برای اجرای این ایده ها را دارا هستید. در نیمه اول روز افرادی سر راه تان قرار می گیرند که مشتاق هستند از شما حرف شنوی داشته باشند. ممکن است برخی از آنها در آینده تبدیل به دوستان شما شوند.

اردیبهشت:

متولدین بلند پرواز این ماه ممکن است دچار عدم احساس خود ارزشمندی شوند. علیرغم عزم درونی تان، امروز جایزه را از دست می دهید. در نوبت بعدی رقبای قوی تر، از شما جلو خواهند زد. در پی انرژی مثبت باشید و به نتیجه فکر نکنید.

خرداد:

افراد اجتماعی به سمت مسایل جدید، هیجان انگیز و تازه جلب می شوند. شانس به شما دوستان جدید اهدا کرده و به شما اجازه می دهد همیشه جزء افراد مطلع باشید. یادگیری اطلاعات جدید جذاب تر از مرور اطلاعات قبلی خواهد بود.

تیر:

فقط به ابعاد مثبت مسایل توجه نمایید. خرید بهترین روش برای خستگی در آوردن است. امروز روز خوبی برای خرید تجهیزات و نرم افزار های ضروری می باشد. از خریدن لوازم غیر ضروری، خرده ریز های خانگی، اسباب بازی و بازی های آموزشی خودداری نمایید.

مرداد:

امروز خود واقعی تان خواهید بود. از صفات خوب شما مثل معاشرتی بودن، شجاعت، ماجراجو بودن و مهارت های هنری ذاتی تعریف خواهد شد. امروز روز خوبی برای فراموش کردن دردسر های قدیمی و ترس از آینده خواهد بود. سبک زندگی خود را به سبکی فعال تغییر دهید.

شهریور:

فعالیت اصلی امروز شما کمک به افراد نیازمند کمک است. این فعالیت برای شما بسیار سودمند خواهد بود. شاید باید اطلاعات خود را با کسی در میان بگذارید، یا به نصب برخی نرم افزار ها یا به روز رسانی یک وب سایت کمک نمایید.

مهر:

امروز روز خوبی برای آغازی جدید خواهد بود. و همچنین روز خوبی برای یافتن شخصی است که برای تان مهم است، اگر علایق مشترک، پروژه های خلاقانه و آینده ای مشترک با هم داشته باشید. افرادی که از شغل فعلی خود راضی نیستند باید به دنبال شغل جدیدی برای بروز دادن استعداد های خود باشند.

آبان:

امروز داشتن معاشرت و واکنش سریع بسیار اهمیت پیدا می کند. از ابزار ارتباطی دستی استفاده کنید. روز بسیاری از شما با یک نامه غیر منتظره، وقایع عجیب، سفر پیش بینی نشده و مشکلاتی در خانه یا محل کار آغاز خواهد شد.

آذر:

امروز روز داشتن آزادی عمل، تفکر آزادانه، برداشت های روشن و اخبار خوب خواهد بود. از شنیدن لطیفه های جذاب و بازی های مورد علاقه تان لذت ببرید. در نیمه اول روز ممکن است از راه دور خبر های خوشایندی دریافت کنید یا برای سفر به خارج از کشور یا امضای یک قرار داد عالی در داخل دعوت شوید.

دی:

سعی کنید نگرش تان را نسبت به زندگی مثبت تر کنید و اینقدر بد بین نباشید. از هر چیز جدید لذت ببرید. سعی کنید یاد بگیرید که به مسایل جالب در اطراف خود توجه کنید. جدیت بیش از حد موانع زیادی در مسیر حل مشکلات حتی از نوع جزیی آن پدید می آورد.

بهمن:

متولدین شوخ این ماه ممکن است با اشتیاق وارد یک چالش فکری، ورزشی یا عشقی شوند که آنها را درگیر یک بحث هیجان انگیز خواهد کرد. خوشبختانه، شوخ طبعی، شیطنت های عاشقانه و صحبت درباره اخبار روز مانع کار گروهی نمی شود.

اسفند:

روز خوبی برای افراد افسرده نخواهد بود. خود را از حقوق لطیفه گفتن و شنیدن و لبخند زدن محروم نکنید. ماجراجو بوده و به فکر راه های جدید در زندگی باشید. امروز به راحتی می توانید تعامل حرفه ای و شخصی، تجاری و عشقی و کار های روزانه و تلاش های هنری را با هم ادغام کنید.

ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.