کد خبر : 17281
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2015 - 18:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افشارزاده خطاب به بازیکنان : می‌توانید اول شوید بسته هستند

افشارزاده خطاب به بازیکنان : می‌توانید اول شوید

افشارزاده خطاب به بازیکنان : می‌توانید اول شوید

مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع بازیکنان استقلال گفت: کار شما در این ۴ بازی استثنایی خواهد بود و می‌توانید اول شوید. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابهرام افشارزاده که امروز همراه اعضای هیات مدیره به تمرین استقلال آمده بود در جمع بازیکنان گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما حضور دارم





مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع بازیکنان استقلال گفت: کار شما در این ۴ بازی استثنایی خواهد بود و می‌توانید اول شوید.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابهرام افشارزاده که امروز همراه اعضای هیات مدیره به تمرین استقلال آمده بود در جمع بازیکنان گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما حضور دارم امروز آمده‌ایم که به خاطر مسایل مالی با شما صحبت کنیم و جا دارد از تک تک شما تشکر و قدردانی کنم و از امیر قلعه‌نویی هم ممنون هستم و باید بگویم اگر کوتاهی وجود داشته از جانب ما بوده است.

وی افزود: از شما می‌خواهم در این ۴ هفته از کیان باشگاه استقلال دفاع کنید ورزش برد و باخت دارد. کار شما در این ۴ بازی استثنایی خواهد بود. من معتقدم شما می‌توانید در این ۴ بازی خوب کار کنید و سهمیه آسیا بگیرید. من معتقدم شما می‌توانید اول شوید.

مدیرعامل استقلال سپس مقداد نجف‌نژاد را به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه معرفی کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم از تجارب و شرایطی که نجف‌نژاد دارند استفاده کنیم. ضمن اینکه تا زمانی که ما هستیم قلعه‌نویی در کادر فنی هست و من از شما می‌خواهم از امروز با تمام توان خود برای استقلال بازی کنید.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.