کد خبر : 17258
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2015 - 17:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۰ برنامه با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در گچساران اجرا شد بسته هستند

۲۰ برنامه با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در گچساران اجرا شد

۲۰ برنامه با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در گچساران اجرا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: ۲۰ برنامه با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در سال گذشته در این شهرستان اجرا شد. به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام عبدالرحیم ملکوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اظهار داشت: از مهم‌ترین اولویت‌های





رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: ۲۰ برنامه با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در سال گذشته در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام عبدالرحیم ملکوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اظهار داشت: از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال ۹۴ اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان است.

وی بیان کرد: در سال گذشته این اداره ۲۰ برنامه جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان اجرا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌هایی با موضوع عفاف و حجاب امسال نیز در این شهرستان ادامه می‌یابد، گفت: در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری کنند.

ملکوتی با بیان اینکه بحث سلامت اخلاق جامعه یک بحث بسیار مهم و جدی است، افزود: هر کسی باید به سهم خود تلاش کند و از اخلاق و عفاف و حجاب در جامعه به بهترین شکل نگهبانی و محافظت کند.

وی با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب در جامعه ما یکی از مسائل بسیار مهم است، گفت: عفاف و حجاب سبب تقویت جامعه در برابر انوع آسیب‌های اجتماعی تهدیدات دشمنان می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه بدحجابی جامعه را تهدید و آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: بی‌توجهی به علل و ریشه‌های بدحجابی، سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی و بد اخلاقی‌ها و محو اندیشه‌های انقلابی می‌شود.

ملکوتی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید متناسب با تأثیرگزاری خود در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند، عنوان کرد: فرهنگ‌سازی بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.