کد خبر : 17228
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2015 - 6:46

سجاد پذیرفته در تیم ملی بسکتبال جوانان کشور در جام جهانی یونان حضور می یابد

سجاد پذیرفته در تیم ملی بسکتبال جوانان کشور در جام جهانی یونان حضور می یابد

به گزارش اهروصال، سجاد پذیرفته که از مورخه ۱۹/۱/۹۴ در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان کشور به سر می برد، توسط کادر فنی تیم ملی به عنوان بازیکن تیم ملی انتخاب گردید و قرار است در مسابقات جام جهانی بسکتبال جوانان که در کشور یونان برگزار خواهد شد ، حضور یابد. سجاد پذیرفته متولد ۱۳۷۵

به گزارش اهروصال، سجاد پذیرفته که از مورخه ۱۹/۱/۹۴ در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان کشور به سر می برد، توسط کادر فنی تیم ملی به عنوان بازیکن تیم ملی انتخاب گردید و قرار است در مسابقات جام جهانی بسکتبال جوانان که در کشور یونان برگزار خواهد شد ، حضور یابد.

سجاد پذیرفته متولد ۱۳۷۵ شهرستان اهر- در یک خانواده مذهبی و فرهنگی به دنیا آمد. نظر به فیزیک بدنی برادرانش و خودش، زودتر از همه وارد عرصه بسکتبال شد.

  در سال ۱۳۸۶ عملاً بسکتبال را به صورت رسمی با حضور در تیم بسکتبال راهنمایی شروع کرد و در سال ۸۷  موفق شد فنی ترین و موثرترین بازیکن تیم راهنمایی شهرستان اهر و آموزشگاه های استان شناخته شود. وی در ترکیب تیم منتخب استان آذربایجان شرقی به مسابقات کشوری اعزام شد.
در سال ۱۳۹۲ به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد لکن بدلیل تنها ده روز بزرگی سن، نتوانست در تیم ملی که برای مسابقات آسیایی آماده می شدند حضور یابد.
  در کارنامه فعالیت سجاد، می توان به حضور در ترکیب تیم منتخب آموزشگاه های استان در رده ی جوانان به مدت ۳ سال و حضور در مسابقات کشوری اصفهان، گرگان و مشهد اشاره کرد.
به دلیل درخشش عالی سجاد پذیرفته در مسابقات و استیل بدنی متناسب که مرهون تلاش بی وقفه خود و مربیانش بود، در سال ۱۳۹۳ به تیم دسته یک شهرداری تبریز ملحق شده و با عقد قرارداد یک ساله توانست بر تجربیات خود بیفزاید.
متعاقب این حضور و درخشش وی، در سال ۱۳۹۴ به جمع ۵۰ نفری اردوی تیم ملی جوانان دعوت، و توانست با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه به جمع ۱۲ نفر تیم ملی جوانان کشور پیوسته و قرار است در تیرماه سال جاری به مسابقات بسکتبال جام جهانی که در یونان برگزار خواهد شد اعزام شود.

 از مربیان سجاد پذیرفته می توان به صابر نجفی – بهزاد محمودی – یوسف سیفی و ریاست هیأت بسکتبال اهر مسعود انوری اشاره کرد.

لازم به یادآوری است که در تاریخ نیم قرن فعالیت و سابقه بسکتبال اهر این اولین حضور یک اهری در بسکتبال تیم ملی می باشد.

 

Pazirofte

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
صابر نجفی دوشنبه , 20 آوریل 2015 - 7:09

افتخار ماست

قادر مختاریان دوشنبه , 20 آوریل 2015 - 11:14

موفق باشند.انشاا…

نوروزی دوشنبه , 20 آوریل 2015 - 19:34

آرزوی موفقیت برای این برادر بزرگوار داریم …

نورش دوشنبه , 27 آوریل 2015 - 14:44

بسیار مایه فخر ومباهات است که جوان رعنایی برای بسکتبال ایران انتخاب شده به امید روزهای روشن باری این جوان وجوانان شایسته کشورمان درود

محمد سه‌شنبه , 28 آوریل 2015 - 12:11

باعث افتخار برای شهرستان اهر و ورزش شهرمان میباشد ولی نباید از زحمات آقای حسن مفیدی فر که برای این جوان در سالهای ۸۶ تا ۹۱ کشیده به این سادگی گذشت و نام وی را در بین مربیان ایشان نبرد چون اصلی ترین بانی پیشرفت ورزشی ایشان مفید فر میباشد و بعد هم از مربیان فعلی ایشان نیز تشکر کرد و برای بسکتبال زحمت میکشند.

بسکتبالیست چهارشنبه , 20 می 2015 - 20:06

جناب حسن مفیدی فر و رضا رامجو زحمت اصلی ایشان را کشیده اند ولی اسمشان کجاس.متاسفم برای این ملی پوش که نمک خورد و نمک دان شکست

احمد جمعه , 3 جولای 2015 - 10:53

انشالله موفق باشند

امید پنج‌شنبه , 17 نوامبر 2016 - 3:02

مربی اصلی ایشون آقای مفیدی فر هستند. بهتر بود از ایشون هم یاد می شد…

نظرات بسته شده است.