کد خبر : 17220
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2015 - 5:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سالی طلایی برای شهر اهر با تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداری بسته هستند

سالی طلایی برای شهر اهر با تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداری

سالی طلایی برای شهر اهر با تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداری

سید محمد عابدی فرماندار اهر در حاشیه بازدید از آغاز عملیات نوسازی و بهسازی باغ شهر اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات در سالهای گذشته برخی پروژه های عمرانی راکد و نیمه تمام مانده که انشاا… با تزریق اعتبار در آینده نزدیک این مشکلات و کمبودهای گذشته جبران

سید محمد عابدی فرماندار اهر در حاشیه بازدید از آغاز عملیات نوسازی و بهسازی باغ شهر اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات در سالهای گذشته برخی پروژه های عمرانی راکد و نیمه تمام مانده که انشاا… با تزریق اعتبار در آینده نزدیک این مشکلات و کمبودهای گذشته جبران خواهند شد.

وی افزود: همه مسئولین و آحاد مردم باید با شهرداری هماهنگ بوده و شهردار را همراهی نمایند چون شهر ما خانه ماست و شهر فاخر با شهروند فاخر معنا پیدا می کند که الحمدولله هر دو در شهر ما محقق شده است.

عابدی ادامه داد: همانطوریکه اعضای شورای اسلامی نیز در این مکان حضور دارند و شهردار جدید اهر را همراهی می کنند وظیفه دینی، اخلاقی و عرفی نیز بر گردن ماست تا شهردار اهر را همراهی کنیم تا بتواند به وظایف خود در قبال مردم شریف شهر عمل کند.

فرماندار اهر همچنین گفت: هم اکنون دو کمربند اطراف شهر اهر وجود دارد که یکی از آنها فعال بوده و اعتباراتی نیز به آن تزریق شده، بهسازی تعدادی از پیاده روهای شهر نیز در دست انجام است.

وی با اشاره به بودجه سال جدید شهرداری اهر گفت: امیدوارم با تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداری اهر سالی طلایی را برای شهر اهر شاهد باشیم اگر مردم در طرحهای شهرداری مشارکت کنند اعتبار شهرداری نیز افزایش خواهد یافت یعنی اگر مردم عزیز شهر در امور، شهرداری را یاری نمایند می توانیم شاهد افزایش پنجاه درصدی توان و اعتبار این مجموعه باشیم.

عابدی با اشاره به اینکه ترمینال اهر نیز باید ساماندهی شود تصریح کرد: وضعیت ترمینال اهر نیز حتما باید با همکاری شورا و شهرداری ساماندهی و بهسازی گردد، بلوارهای شهر و شهرک شیخ شهاب الدین نیز مشکلاتی دارند که باید رسیدگی شوند.

فرماندار اهر اضافه کرد: خدمات شهرداری نباید متمرکز به مرکز شهر باشد و باید به گونه ای عمل کرد تا تمامی نقاط شهر از مرکز تا حومه بتوانند از این خدمات بهره مند گردند وضعیت برخی کوچه های شهر نیز مناسب نیست که باید در اولین فرصت نسبت به زیرسازی و آسفالت آنها اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.