کد خبر : 17085
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2015 - 14:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا و سران اروپایی همانند عروسکی در دستان لابی صهیونیسم هستند بسته هستند

آمریکا و سران اروپایی همانند عروسکی در دستان لابی صهیونیسم هستند

آمریکا و سران اروپایی همانند عروسکی در دستان لابی صهیونیسم هستند

نویسنده اسپانیایی گفت: کشورهای زیادی وجود دارد که در حال مبارزه با این جریان فکری خطرناک هستند ولی جمهوری اسلامی هم جنبه ایستادگی‌ش فرق می‌کند و جنبه معنوی‌اش در این ایستادگی نیز پررنگ‌تر است. به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، همایش بین‌‌المللی ” غرب قابل اعتماد نیست ” به





نویسنده اسپانیایی گفت: کشورهای زیادی وجود دارد که در حال مبارزه با این جریان فکری خطرناک هستند ولی جمهوری اسلامی هم جنبه ایستادگی‌ش فرق می‌کند و جنبه معنوی‌اش در این ایستادگی نیز پررنگ‌تر است.

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، همایش بین‌‌المللی ” غرب قابل اعتماد نیست ” به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با حضور نویسنده ضد صهیونیسم اروپایی برگزار شد.

 در این همایش بین المللی “مانوئل گالیاناروس” نویسنده ضد صهیونیسم اروپایی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حاضر شد.

 این نویسنده ضد صهیونیسم اروپایی با بیان این موضوع که آمریکا و سران اروپایی همانند عروسکی در دستان لابی صهیونیسم هستند، گفت:  این کشورها تا مادامی که لابی صهیونیسم در آنان رسوخ کرده باشد، از خود هیچ گونه اراده ای ندارند.

گالیناروس عنوان داشت: کشورهای زیادی وجود دارد که در حال مبارزه با این جریان فکری خطرناک هستند ولی جمهوری اسلامی هم جنبه ی ایستادگی اش تفاوت دارد و هم جنبه ی معنوی اش در این ایستادگی پررنگ تر است.

نویسنده کتاب “لابی صهیونیستی در اسپانیا” به عدم چاپ کتب خود اشاره کرد گفت: در اروپایی که ادعای آزادی دارد،تا زمانی که منافعشان به خطر نیفتد اجازه ی انتشار به کتب من در انتشارات های کوچک و در لا به لای دیگر کتاب ها داده می شد ولی درست زمانی که احساس خطر کردند از انتشار آنها جلوگیری نمودند که این موضوع با شعار و ادعای آزادی آنان در ضدیت کامل است.

 انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.