کد خبر : 17066
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2015 - 14:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شکایت ۵ تن از نزدیکان احمدی‌نژاد از احمد توکلی بسته هستند

شکایت ۵ تن از نزدیکان احمدی‌نژاد از احمد توکلی

شکایت ۵ تن از نزدیکان احمدی‌نژاد از احمد توکلی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در دادگاه حاضر شده و به شکایات پنج نفر از اطرافیان آقای احمدی‌نژاد که علیه بنده شکایاتی را مطرح کرده‌اند، حاضر شدم و ۲۷ اردیبهشت جلسه تشکیل دفاعیات خواهد بود. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، احمد توکلی در گفت‌وگو با فارس از تشکیل جلسه دادگاه





نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در دادگاه حاضر شده و به شکایات پنج نفر از اطرافیان آقای احمدی‌نژاد که علیه بنده شکایاتی را مطرح کرده‌اند، حاضر شدم و ۲۷ اردیبهشت جلسه تشکیل دفاعیات خواهد بود.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، احمد توکلی در گفت‌وگو با فارس از تشکیل جلسه دادگاه در مورد شکایات ۵ تن از اطرافیان احمدی نژاد خبر داد و گفت: طبق قانون باید احضاریه دادگاه پنج روز قبل از موعد تشکیل جلسه و به صورت مکتوب به افراد اعلام شود، اما چهار روز قبل به بنده تلفنی اطلاع داده شد که باید در دادگاه کیفری برای رسیدگی به شکایات آقایان محمدرضا رحیمی، اسفندیار رحیم مشایی، علی‌اکبر جوانفکر، حمید بقایی و سعید مرتضوی حضور یابم.

وی تصریح کرد: علی‌رغم آنکه ماده ۹ نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح می‌کند که قبل از رسیدگی به هر پرونده‌ای باید هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان قبل از رسیدگی موضوع را تأیید کند، درخواست کردم که این موضوع طی مکاتبه‌ای با مجلس شورای اسلامی در میان گذاشته شده و از دادگاه تقاضای تعویق جلسه را خواستار شدم، چرا که دادخواست به من ابلاغ نشده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز وکیل سعید مرتضوی و دکتر صالحی امیری دادستان تهران در دفاع از سه قوه ، شکایت‌های خود را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: قرار شد تا ۲۷ اردیبهشت جلسه بعدی دادگاه تشکیل شود، تا دفاعیات خود را در آن ارائه کنم.

به گزارش فارس، طی چهار سال اخیر به دلیل انتقادهای تند احمد توکلی و درج مطالبی خطاب به دولت در سایت الف، شکایت‌هایی علیه وی مطرح شد که اکنون در دستور رسیدگی قرار گرفته است، احمد توکلی شاکله این شکایت‌ها را سیاسی دانست.

 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.