کد خبر : 17039
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2015 - 14:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فهرست ۲۲ نفره بازیکنان پرسپولیس برای سفر به قطر بسته هستند

فهرست ۲۲ نفره بازیکنان پرسپولیس برای سفر به قطر

فهرست ۲۲ نفره بازیکنان پرسپولیس برای سفر به قطر

برانکو ایوانکوویچ ۲۲ بازیکن را برای سفر به قطر انتخاب کرد که ۱۸ بازیکن نهایی را از میان آنها انتخاب خواهد کرد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناسرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این مطلب  گفت: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به قطر حداکثر ۴۵ نفره خواهد بود و برای





برانکو ایوانکوویچ ۲۲ بازیکن را برای سفر به قطر انتخاب کرد که ۱۸ بازیکن نهایی را از میان آنها انتخاب خواهد کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناسرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این مطلب  گفت: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به قطر حداکثر ۴۵ نفره خواهد بود و برای این امر برنامه‌ریزی شده است و اعضای پرسپولیس ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد. آقای برانکو ایوانکوویچ هم نام ۲۲ بازیکن را برای این سفر اعلام کرده است.

محمد نوری، سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، هادی نوروزی، احمد نورالهی، مهدی طارمی، فرماندو گابریل، مایکل اومانا، بابک حاتمی، علی علیپور، محمد عباس‌زاده، رضا خالقی‌فر، مسعود همامی، مهرداد کفشگری، مهدی دغاغله و پیام صادقیان که در فهرست ۱۸ نفره بازی قبل حضور داشتند. در کنار محسن بنگر، امید عالیشاه، میلاد کمندانی و ژوزه تادئو ۲۲ بازیکن حاضر در فهرست سفر را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.