کد خبر : 17031
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2015 - 14:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لغو دو بازی تیم امید به خاطر خستگی بازیکنان بسته هستند

لغو دو بازی تیم امید به خاطر خستگی بازیکنان

لغو دو بازی تیم امید به خاطر خستگی بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: به خاطر خستگی بازیکنان لزومی نداشت که با الجزایر و ویتنام بازی کنیم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد خاکپور پس از حضور در جلسه کمیته فنی در مورد برنامه‌های تیم امید گفت: این سؤال تکراری است آقای کاشانی در مورد آن توضیحات را





سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: به خاطر خستگی بازیکنان لزومی نداشت که با الجزایر و ویتنام بازی کنیم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد خاکپور پس از حضور در جلسه کمیته فنی در مورد برنامه‌های تیم امید گفت: این سؤال تکراری است آقای کاشانی در مورد آن توضیحات را دادند. قرار بود ما گزارش شفاهی و کتبی به کمیته فنی بدهیم که گزارش رسمی خود را ارائه کردیم. در مورد برنامه‌هایی که برای آینده در نظر گرفتم هم توضیحات دادم. کمیته فنی مختار است و می‌تواند در این مورد تصمیم بگیرد. آنها از کار ما راضی بودند و رضایت‌شان را اعلام کردند. قرار شد که برنامه را مطالعه کنند و هر کجا خلاء و نقص دیدند به ما اطلاع بدهند.

وی ادامه داد: قصد داریم برنامه‌های تیم امید را با برنامه‌های تیم بزرگسالان مطابقت دهیم تا خدشه‌ای وارد نشود و ما از روزهای فیفا استفاده کنیم و در زمان تعطیلی لیگ برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم.

خاکپور در مورد حضور جهانبخش و آزمون و تداخل حضور آنها در تیم امید و بزرگسال گفت: اولویت همیشه با تیم ملی بزرگسال است و در صورتی که تیم ملی بزرگسال مسابقات رسمی نداشته باشد و تیم امید مسابقه رسمی داشته باشد در آن صورت اولویت با تیم امید است اما در شرایط مساوی این تیم ملی بزرگسالان است که در اولویت قرار دارد.

وی در مورد اینکه بازی‌های غرب آسیا خوب است، گفت: بازی‌های غرب آسیا می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما در مقدماتی المپیک باشد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد اینکه برخی از بازیکنان ایران حاضر در خارج به تیم ملی دعوت شده و سپس محو شدند، گفت: از کسی که آنها را دعوت کرده بپرسید. به عقیده من در کشورمان استعداد بی‌شمار داریم که آنها می‌توانند خیلی بهتر از بازیکنان خارج از کشور باشند.

وی در مورد اینکه چرا کی‌روش این بازیکنان را دعوت نمی‌کند، گفت:‌من از شما عذر می‌خواهم اما سؤالی که شما می‌پرسید ارتباطی به من ندارد این سؤال را از خود کی‌روش بپرسید.

خاکپور در مورد اینکه الجزایر و ویتنام درخواست بازی دوستانه با تیم امید را دادند، گفت: بله آنها درخواست بازی با تیم ملی امید را داشتند اما به  دلیل اینکه لیگ برتر ما ۲۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد و بازیکنان در آن زمان خسته هستند لزومی نداشت این بازی‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.