کد خبر : 17027
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2015 - 14:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مجیدی و هاشمیان در کمیته فنی نبودند بسته هستند

مجیدی و هاشمیان در کمیته فنی نبودند

مجیدی و هاشمیان در کمیته فنی نبودند

مدیر تیم‌ امید ایران گفت: در جلسه امروز مجیدی وهاشمیان در کمیته فنی نبودند،‌اما موافقت شد خاکپور به کارش در تیم ملی امید ادامه دهد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناحبیب کاشانی پس از جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران گفت: پس از پایان مرحله اول مقدماتی المپیک به اتفاق محمد





مدیر تیم‌ امید ایران گفت: در جلسه امروز مجیدی وهاشمیان در کمیته فنی نبودند،‌اما موافقت شد خاکپور به کارش در تیم ملی امید ادامه دهد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناحبیب کاشانی پس از جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران گفت: پس از پایان مرحله اول مقدماتی المپیک به اتفاق محمد خاکپور در جلسه کمیته فنی حاضر شدیم و در مورد نحوه اجرای اردوهای آینده صحبت کردیم و خاکپور توضیحات خود را ارایه کرد و موافقت شد خاکپور با دل و جان به کارش در تیم امید ادامه بدهد تا تیم را برای مرحله بعدی مسابقات آماده کنیم.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی در تیم امید گفت: هیچ حرفی در این مورد مطرح نشد و فقط در مورد برنامه‌های آینده و گذشته صحبت شد و خاکپور برنامه‌هایش را آماده کرد و کمیته فنی با این برنامه موافقت کرد. قرار بود مجیدی و هاشمیان در این جلسه باشند که غایب بودند که دلیل غیبتش را از مسئول کمیته فنی بپرسید ولی من شنیدم خارج از کشور بودند.

کاشانی در مورد تقویت کادر فنی گفت:  از خاکپور این سوال بپرسید در این مدتی که از خدا عمرم گرفتم  هیچ وقت مدیری نبودم که تحت فشار کار کرده‌ام و  بدون فشار و اگر فشاری وارد شود آن را به مردم می‌گویم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.