کد خبر : 16998
تاریخ انتشار : شنبه 18 آوریل 2015 - 19:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاروان نسف‌قرشی دوشنبه به تبریز می‌رسد/ تراکتورسازی به دنبال تلافی از حریف ازبکستانی بسته هستند

کاروان نسف‌قرشی دوشنبه به تبریز می‌رسد/ تراکتورسازی به دنبال تلافی از حریف ازبکستانی

کاروان نسف‌قرشی دوشنبه به تبریز می‌رسد/ تراکتورسازی به دنبال تلافی از حریف ازبکستانی

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، تراکتورسازی و نسف‌قرشی ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هفته جاری در دیداری از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند. کاروان نسف‌قرشی ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه روز دوشنبه به تبریز سفر می‌کنند. اعضای این تیم قرار است در هتل گسترش تبریز استقرار پیدا کنند. در ۲

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، تراکتورسازی و نسف‌قرشی ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هفته جاری در دیداری از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

کاروان نسف‌قرشی ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه روز دوشنبه به تبریز سفر می‌کنند. اعضای این تیم قرار است در هتل گسترش تبریز استقرار پیدا کنند.

در ۲ بازی قبلی وقتی الاهلی عربستان و الاهلی امارات به تبریز آمدند در هتل پارس مستقر شدند. به دلیل اینکه مسئولان نسف‌قرشی در سفر تراکتورسازی به ازبسکتان از لحاظ میزبانی شرایط خوبی را برای نماینده ایران به وجود نیاوردند مسئولان تراکتورسازی هم تصمیم گرفتند کاروان این تیم در بهترین هتل تبریز استقرار پیدا نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در این بازی یک محروم دارد. فرشاد احمدزاده که در دیدار مقابل الاهلی عربستان از زمین اخراج شد در این دیدار نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند.

در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان با ۸ امتیاز صدرنشین است. الاهلی امارات با ۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. نسف قرشی با ۴ امتیاز رده سوم و تراکتورسازی با کسب ۴ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر قعرنشین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.