کد خبر : 16852
تاریخ انتشار : شنبه 18 آوریل 2015 - 14:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از تجمع اعتراضی معلمان هشترود تا درشت نگاری برخی از رسانه ها بسته هستند

از تجمع اعتراضی معلمان هشترود تا درشت نگاری برخی از رسانه ها

از تجمع اعتراضی معلمان هشترود تا درشت نگاری برخی از رسانه ها

به گزارش اهروصال به نقل از  پیک هشترود، حوالی ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه (۲۷ فروردین) بود که مطلع شدیم تعدادی از معلمان شهرستان هشترود قصد دارند همراه با سایر نقاط کشور تجمع اعتراضی برپا کنند. حدود ساعت ۱۱/۳۰ صبح تعداد ۵ نفر از معلمان هشترود در مقابل آموزش و پرورش هشترود حضور یافتند.

به گزارش اهروصال به نقل از  پیک هشترود، حوالی ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه (۲۷ فروردین) بود که مطلع شدیم تعدادی از معلمان شهرستان هشترود قصد دارند همراه با سایر نقاط کشور تجمع اعتراضی برپا کنند.

حدود ساعت ۱۱/۳۰ صبح تعداد ۵ نفر از معلمان هشترود در مقابل آموزش و پرورش هشترود حضور یافتند. البته در مدرسه شاهد که در پشت اداره آموزش و پرورش هشترود قرار دارد دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان در حال برگزاری بود که با بیرون آمدن این شرکت کنندگان و دعوت این ۵ نفر، این معلمان نیز به مقابل این اداره آمدند و به این شکل تجمع اعتراضی شکل گرفت.

این تجمع با سکوت ادامه داشت و بعد از ۱۵ دقیقه رئیس آموزش و پرورش هشترود در محل حاضر شد و حاضران را به نمازخانه اداره دعوت کرد اما این دعوت مورد قبول تجمع کنندگان واقع نشد و بهشتی نیا در آن محل به سخنرانی کوتاهی پرداخت.

وی گفت: مطالبات معلمان برحق است و ما فقط وظیفه داریم این مشکلات را به مسئولان استانی انعکاس دهیم. در شهرستان نیز برای رفاه معلمان همه ساله این قشر به همراه خانواده به سفرهای زیارتی مانند مشهد اعزام می شوند همچنین در شورای آموزش و پرورش شهرستان تصویب شده اقدامات لازم برای ساخت باشگاه فرهنگیان صورت گیرد.

بعد از این صحبت کوتاه این تجمع خاتمه یافت. اما نکته قابل توجه درشت نگاری ها و اغراق برخی از خبرنگاران شهرستان در این زمینه بود که به چند مورد اشاره می کنیم.

در برخی از رسانه ها اشاره شده که این تجمع با حضور ۱۰۰ معلم مرد و ۳۰ معلم زن برگزار شد که مشاهدات خبرنگار پیک هشترود حاکی از آن بود که این تعداد حداکثر ۳۰ نفر بود که معلم زنی هم در آن حضور نداشت.

نکته دوم این بود که در همین رسانه ها اشاره شده که این تجمع بیش از ۲ ساعت طول کشید که باز گزارشات خبرنگار پیک هشترود حاکی از آن بود که این تجمع کمتر از ۳۰ دقیق طول نکشید.

هرچند در مورد سخنان رئیس اداره آموزش و پرورش هشترود هم اغراق هائی صورت گرفت از جمله وی اشاره کرد طرح ساخت باشگاه فرهنگیان هشترود در شورای آموزش و پرورش این اداره تصویب  شده اما در گزارش این رسانه ها به آغاز ساخت این باشگاه اشاره شده است.

 

خبر منتشر شده در سایت فارس

 

۰۱

 

خبر منتشر شده در سایت ایرنا

 

۰۲

 

قبول داریم خواست های این قشر زحمت کش و تاثیرگذار جامعه برحق است و حتما باید رسیدگی شود اما نکته قابل تامل، اغراق برخی از خبرنگاران شهرستان درباره این موضوع است که سعی در جذب مخاطب برای رسانه خود دارند. اما باید به این اصل توجه کنند که دقت و صحت اطلاعات اصل ابتدائی در انعکاس خبر است و به هر نحوی نباید مخاطب جذب کرد. این قبیل اقدامات در اکثر مواقع عملکردی معکوس داشته و باعث عدم اعتماد به خبرنگار نیز می شود.

توجه کنیم دشمن در این روزها در جهت ایجاد اغتشاش دیگری در کشور است تا ایران را ناامن نشان دهد لذا باید توجه کنیم با اقدامات عجولانه و اغراق آمیز خود آب به آسیاب دشمن نریزیم تا آنها نیز از آب گل آلود ماهی نگیرند.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.