کد خبر : 16719
تاریخ انتشار : جمعه 17 آوریل 2015 - 15:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

فال روز شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

فروردین: آینده شما سخت ابری خواهد شد. به خاطر داشته باشید که همه ی موانع در یک چشم بهم زدن کنار خواهند رفت. دیدگاه های مالی خود را تجزیه و تحلیل کنید، چشم خود را بر مشکلات قدیمی نبندید و تلاش کنید که که ان ها را به روش های سازنه که امکان پذیر است

فروردین:

آینده شما سخت ابری خواهد شد. به خاطر داشته باشید که همه ی موانع در یک چشم بهم زدن کنار خواهند رفت. دیدگاه های مالی خود را تجزیه و تحلیل کنید، چشم خود را بر مشکلات قدیمی نبندید و تلاش کنید که که ان ها را به روش های سازنه که امکان پذیر است حل کنید.

اردیبهشت:

اگر شما می خواهید آنچیزی را را بگیرید که برای بعد ها می باشد، آن چیز شما را قربانی خواهد کرد. ستاره پیش بینی می کند که مدیرانی که در این ماه متولد شدند در پوزیشن های مناسبی قرار دارند. استراحت نکنید اگر شما اغلب با مردم برخورد دارید و به نظرات ان ها وابسته هستید یا در جستجوی محبوبیت و نگه داشتن وضعیت به صورت پایدار هستید.

خرداد:

موقعیت به نفع شما خواهد بود. شما به راحتی بر موانع چیره خواهید شد و گاهی اوقات ترجیح می دهید که حتی به آنها توجه نکنید. این روز، روز خوبی برای فعالیت های آزاد و منافع رسمی که هیچ وجه اشتراکی با شغل اصلی شما ندارد می باشد. تعامل دوستانه و عاشقانه برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

تیر:

چشم انداز انفرادی برای شما در این روز خیلی پر بار نمی باشد. اچتماعی باشید و آسانتر با دیگران مقابله کنید. به نیازها و منافع خود نیز فکر کن. سعی کنید سنتی نباشید در هنگامی که سایر مردم افکاری غیر متعارف دارند.

مرداد:

در این روز توانایی شما در حفظ روابط امتحان می کنند. روز خوبی برای تلاش های مشترک می باشد. برای ایجاد یک اتحاد جدید اصلا خوب نیست، به همین دلیل شما باید بیشتر به همکاری با نزدیکان خود تکیه کنید. اگر شما و شریک زندگیتان همدیگر را دوست داشته باشید نتیجه بهتری خواهد داشت.

شهریور:

شما باید روابط دوستانه خود را با دیگران بیشتر حفظ کنید اما فاصله خود راحفظ کنید. تلاش شما برای دزدین از زمان کار یا پیدا کردن منابعی برای لذت شخصی، عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

مهر:

امروز شما بسیار مثبت خواهید بود اما ستاره ها دائما به شما یادآوری می کنند که شما قادر متعال نیستید. فراموش نکنید که پیروزی یا نا امیدی شما پیامدهای مستقیم فعالیت های خودتان می باشد. یکی از دوستان یا یکی از فرزندان شما ممکن است آیینه رفتارهای شما باشند.

آبان:

شما تنها می مانید یا اینکه همکاری های فعال شما فقط به یگ چیز وابسته است. اگر شما بیش از حد خیره سر و انعطاف ناپذیر هستید شما در خطر تنها ماندن بدون هیچ حمایتی از دوستان یا آشنایانتان قرار دارید. تغییر عقیده برای شما بسیار دشوار خواهد بود و به همین دلیل مجبور می شوید که از نزدیکان خود فاصله بگیرید.

آذر:

ستاره به شما اخطار می دهد که اشتباه نکن در غیر این صورت شما در آخرین لحظه شانس بزرگی را از دست خواهید داد. اگر نترسید آرزوهای شما برآورده خواهد شد. بهترین فعالیت ها، مثبت اندیشی نبوغ و دوستی از شما در این روز دیده خواهد شد.

دی:

در این روز سرمایه گذاری های بلند مدت برای شما مطلوب نمی باشد. شما باید از برنامه ریزی و سیاست های مالی اجتناب کنید. تعامل شما با دوستان و بستگان ممکن است دلیلی برای بدبینی شما شود.

بهمن:

شما هر کاری می توانید انجام دهید. امروز شما نسبت به زقبای خود چندین مزیت دارید. در همین زمان شما باید بر روی خود کار کنید. نقص های خود را نادیده نگیرید. اگر برخی راه ها نزدیک تر هستند، عاقل و صبور باش. برای تمامی افراد متولد این ماه سودمند خواهد بود که اگر تمام واقعیت ها را در نظر بگیرند.

اسفند:

شما نباید از چیزهای غیره منتظره بهراسید. انجام وظایف امروز شما با استفاده از یک راه سنتی برای شما آسانتر خواهد بود.اگر شما حمایت دیگران را از دست داده اید نگران نباشید این دوره طولانی نخواهد بود.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.