کد خبر : 16688
تاریخ انتشار : جمعه 17 آوریل 2015 - 14:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عابدزاده با سگش پشت در ماند! بسته هستند

عابدزاده با سگش پشت در ماند!

عابدزاده با سگش پشت در ماند!

مربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن به خاطر سگش نتوانست وارد ورزشگاه شهر قدس شود. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم‌های فوتبال راه‌آهن و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند. به علت خراب بودن آسانسور این ورزشگاه و بسته بودن در ورودی جایگاه





مربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن به خاطر سگش نتوانست وارد ورزشگاه شهر قدس شود.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم‌های فوتبال راه‌آهن و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند. به علت خراب بودن آسانسور این ورزشگاه و بسته بودن در ورودی جایگاه خبرنگاران و میهمانان، خبرنگاران با تأخیر به محل کار خود رفتند. بازیکنان سکونشین راه‌آهن هم وقتی این شرایط را دیدند ترجیح دادند به میان تماشاگران بروند و از آنجا بازی را ببینند.

* در ابتدای بازی مجیدی، خنیفر و سید صالحی از تیم استقلال خوزستان به سمت فرهاد کاظمی رفتند و برای حضور در میدان از سرمربی راه‌آهن رخصت گرفتند.

* وحید قلیچ و احمدرضا عابدزاده میهمانان ویژه این بازی هستند، نکته جالب اینجا بود که عابدزاده با سگش به ورزشگاه آمده و به خاطر همین مسئولان اجازه ورود او را به ورزشگاه ندادند، به خاطر همین عابدزاده ترجیح داد از داخل اتومبیلش بازی را تماشا کند.

*  حدود ۱۰۰۰ هوادار بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* باد شدیدی در ورزشگاه شهدای شهر قدس در حال وزیدن است.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.