کد خبر : 16682
تاریخ انتشار : جمعه 17 آوریل 2015 - 14:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعتراض به عدم برخورد جدی پاکستان با گروه‌های تروریستی بسته هستند

اعتراض به عدم برخورد جدی پاکستان با گروه‌های تروریستی

اعتراض به عدم برخورد جدی پاکستان با گروه‌های تروریستی

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی بین المللی مسکو و خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان با یکدیگر دیدار و پیرامون مسایل مهم منطقه ای و بین المللی و روابط دو جانبه گفت‌و‌گو کردند.   به گزارش اهروصال به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،‌ سردار دهقان روز جمعه در این دیدار





وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی بین المللی مسکو و خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان با یکدیگر دیدار و پیرامون مسایل مهم منطقه ای و بین المللی و روابط دو جانبه گفت‌و‌گو کردند.

 

به گزارش اهروصال به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،‌ سردار دهقان روز جمعه در این دیدار با اشاره به اشتراکات فراوان میان ایران و پاکستان در زمینه های مختلف، بر گسترش مناسبات و همکاری های دفاعی در جهت تقویت صلح و ثبات پایدار در منطقه تاکید کرد.

وزیر دفاع کشورمان با اعلام اعتراض شدید و ناخرسندی خود از برخورد نکردن جدی دولت پاکستان با اقدامات تروریستی که از ناحیه مرزهای این کشور متوجه شهروندان جمهوری اسلامی ایران است، اقدام عاجل و همه جانبه دولت و نیروهای مسلح پاکستان را برای مهار و مقابله با گروه های تروریستی خواستار شد.

سردار دهقان از مصوبه پارلمان پاکستان مبنی بر مشارکت نکردن در تجاوز نظامی به مردم یمن تمجید و آن را اقدامی مهم برای کمک به حل مساله یمن و پایان دادن به تجاوز عربستان به این کشور دانست.
وزیر دفاع پاکستان نیز در این دیدار، حفظ و تقویت امنیت مرزهای دو کشور را بسیار مهم دانست و گفت: ما همه توان خود را برای تامین امنیت پایدار و انهدام گروه های تروریستی بکار خواهیم گرفت.
خواجه آصف با تمجید از نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و گسترش ثبات در منطقه بر تقویت و گسترش مناسبات دفاعی میان ایران و پاکستان تاکید کرد.
سردار دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در چهارمین کنفرانس امنیتی بین المللی مسکو به پایتخت روسیه سفر کرده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.