کد خبر : 16550
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2015 - 18:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ذره ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است / ما باید به دنبال شهید باکری و ستارخان سال ۹۴ باشیم بسته هستند

ذره ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است / ما باید به دنبال شهید باکری و ستارخان سال ۹۴ باشیم

ذره ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است / ما باید به دنبال شهید باکری و ستارخان سال ۹۴ باشیم

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تبریک ایام ارتش که یادآور بیعت تاریخی ارتش با ولایت است، دشمنان را مایوس کرده است، اظهار کرد: از پشت خنجر زدن ها و فراهم کردن زمینه برای دشمن، کار

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تبریک ایام ارتش که یادآور بیعت تاریخی ارتش با ولایت است، دشمنان را مایوس کرده است، اظهار کرد: از پشت خنجر زدن ها و فراهم کردن زمینه برای دشمن، کار را برای ما مشکل می کند، اما آینده انقلاب امیدوار کننده است.

وی افزود: در ایام سرنوشت سازی با دشمنی های سنگین علیه انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: جنایات کودک کشی و کشتن زنان بی دفاع به دست مستکبران در یمن، عراق و سوریه رایج شده است و تمام این حوادث مخصوصا کودک کشی در یمن نشان دهنده توحش آمریکا و ایادی آن یعنی عربستان می باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شورای به اصطلاح امنیت یا همان شورای ناهمسازی قطعنامه صادر می کند که منافع آمریکا و ظالمان و ستمگران تامین شود و قانون حاکم بر شورای امنیت و آمریکا این است که چپاول گر ظالم پیروز شود.

وی اعلام کرد: دنیا و ملت های مظلوم دنیا به دنبال مامن آرامی هستند که مدافع آنها باشد، ملت ها جمهوری اسلامی را نکته امید و تکیه گاه و مدافع آنان می داند.

 سردار نقدی گفت: سخنرانی ولی امر مسلمانان در حسینیه امام خمینی را دخالت می نامند اما بمباران یمن و غزه  و کودک کشی را دخالت نمی دانند، کانون بیداری و دفاع از مظلوم امروز مورد توجه همه ملت های آگاه قرار گرفته است.

 وی اظهار کرد: به قول سید حسن نصرالله ایران به طور طبیعی و به خاطر دخالت های شما دفاع می کند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به توفیق الهی ایرا ن جایگاهی در عدالت خواهی جهانی پیدا کرده است و جایگاه عدالتخواهی بسیار سخت و نگران کننده است و ما باید به الگوی صحیح عدالت خواهی برسیم.

 وی افزود: دشمن ما کسی است که درحال مذاکره با ما در میدان های متخلف و به وسیله تروریست های قومی می جنگد.

 سردار نقدی تاکید کرد: پازل کسانی که در زاهدان و شیراز و کردستان عملیات تروریستی انجام می دهند به آمریکا و سلطنت طلب ها  و منافقین ختم می شود، جنگ دشمن در عرصه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی علیه ایران بی سابقه و بی نظیر است. تکیه گاه مظلومان جهان با این همه دشمنی از ملت های مظلوم دفاع می کند.حمایت از مظلوم با این همه سختی ها به دلیل حمایت های الهی و نعمت های الهی همچون رهبری آگاه و تاریخ مقدس شدنی است.

وی گفت: ۱+۵ همگی حامی شاه بودند و ایران در مقابل این دشمنان مقاومت می کند.

وی خاطرنشان کرد: در پاکستان و کشمیر و یمن و بسیاری از مناطق عکس رهبری بیشتر از ایران در خانه ها دیده می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: آذربایجان شرقی در ساماندهی و رفتار و خلاقیت و مدیریتی در کشورالگو محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه  مکان های حساسی مثل تبریز در مبارزه علیه استکبار تعیین کننده است، اظهار کرد: ما باید به دنبال شهید باکری و ستارخان سال ۹۴ باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.