کد خبر : 16512
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2015 - 13:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حاج‌رضایی: کی‌روش در تحریم‌ها تمام دستمزدش را گرفته است بسته هستند

حاج‌رضایی: کی‌روش در تحریم‌ها تمام دستمزدش را گرفته است

حاج‌رضایی: کی‌روش در تحریم‌ها تمام دستمزدش را گرفته است

یک کارشناس فوتبال گفت: کی‌روش در دوران تحریم‌ها هم تمام دستمزدش را گرفت، پس نباید منتی بر سر مردم ایران بگذارد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناامیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو در شبکه ورزش در مورد اینکه کارلوس کی‌روش از تحریم‌ها علیه ایران انتقاد کرده بود گفت: کی‌روش در دوران تحریم‌ها





یک کارشناس فوتبال گفت: کی‌روش در دوران تحریم‌ها هم تمام دستمزدش را گرفت، پس نباید منتی بر سر مردم ایران بگذارد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناامیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو در شبکه ورزش در مورد اینکه کارلوس کی‌روش از تحریم‌ها علیه ایران انتقاد کرده بود گفت: کی‌روش در دوران تحریم‌ها تمام دستمزدش را گرفت و او در آن دوران هم برای دریافت دستمزدش مذاکراتش را انجام داد.

وی ادامه داد:این مردم ایران بودند که زیر فشار اقتصادی تحریم‌ها دوام آوردند و هنوز هم مشکلات آن را تحمل می‌کنند که اکنون دولتمردان به دنبال حل مسئله هستند. کی‌روش در دوران تحریم‌ها زیانی ندید و منتی بر سر ما ندارد. این مردم هستند که به او دل بستند و او را محبوب کردند در حالی که خودشان زیر فشار تحریم‌ها بودند.

حاج رضایی گفت: نگاه از بالا به پایین به فوتبال ما برازنده ایران نیست. افراد فرهیخته زیادی داریم که مبانی علمی و قواعد فوتبال را به خوبی بلد هستند اما کی‌روش ادبیات قابل نقد زیادی دارد. وقتی نمازی از تیم ملی رفت او گفت که مسئول تدارکات هم می‌تواند کار او را انجام دهد در حالی که مسئول تدارکات هم قابل احترام هست و کار خودش را انجام می‌دهد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: فدراسیون و سازمان ورزش ما باید مقابل ایده‌های فنی او تسلیم شوند. در مورد برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی اما باید مقابل زیاده‌خواهی‌های او بایستند.

حاج‌رضایی با اشاره به فوتبال مدرن عنوان کرد: فوتبال مدرن اسباب مدرن می‌خواهد، فدراسیونی می‌خواهد که مسئولان کمیته آن همگی از نظر اخلاقی دارای پایگاه باشند و توانمندی کارهای محوله شده را داشته باشند.

وی افزود: کی‌روش برای سبک و تغییر نسل به فوتبال ما آمد تا فوتبال ما را در مسیر پیشرفت قرار دهد اما اکنون در مسیر پیشرفت هم نیستیم که مقصر این مسئله تنها کی‌روش نیست. مربی باید ابزار کار داشته باشد اما ما بعد از جام جهانی از کی‌روش فقط گلایه شنیدیم. او در ابتدا گفت من نیامده‌ام که خودم را تغییر بدهم من آمده‌ام که فوتبال ایران را تغییر بدهم اما بعد دیدیم که خودش هم تغییر کرد.

حاج‌رضایی در پایان عنوان کرد: هر مربی صاحب نام و صاحب سبک دیگری هم که به فوتبال ما بیاید با این شرایط نمی‌تواند موفق شود اینها ابزارهای زنجیرواری هستند که به هم متصل هستند و هر کدام آنها نباشند این رشته گسسته می‌شود. کی‌روش از ضعف فوتبال و ورزش ما سوءاستفاده و زیاده‌خواهی می‌کند.

انتهای پیام/خ

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.