کد خبر : 16507
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2015 - 13:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

فال روز جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

فروردین: شما امروز به راحتی بهترین کیفیت را به نمایش می گذارید. اگر شما یه انسان پرانرژی، کنجکاو، روشنفکر و پرتلاش هستید موفقیت از آن شماست. بیش از اندازه خودخواه نباش. امروز شما از انجام کارها با دیگران لذت خواهید برد. اردیبهشت: این روز، یک روز فوق العاده برای یادگیری چیزهای جدید و گسترش افق

فروردین:

شما امروز به راحتی بهترین کیفیت را به نمایش می گذارید. اگر شما یه انسان پرانرژی، کنجکاو، روشنفکر و پرتلاش هستید موفقیت از آن شماست. بیش از اندازه خودخواه نباش. امروز شما از انجام کارها با دیگران لذت خواهید برد.

اردیبهشت:

این روز، یک روز فوق العاده برای یادگیری چیزهای جدید و گسترش افق دید می باشد. این روز به ویژه برای خریداران محافظه کاری که از هر تغییری می ترسند بسیار مهم است. اچتماعی تر باشید. از تلاش کردن برای چیزهای جدید نترسید چرا که بعدها در محل کار یا جای دیگر به کمک شما خواهد آمد.

خرداد:

یک روز مناسب برای بازیها و انجام مسابقات می باشد که در آن ها شما راه حل پیدا خواهید کرد ولی جایزه نمی گیرید. اگر شما تلاش می کنید برای رسیدن به جاهای بالاتر یا کنترل یک موقعیت شما اشتباهات زیادی خواهید داشت.این زمان فوق العاده ای برای ایجاد اتحاد با کسی است که با هم منافع مشترک دارید.

تیر:

امروز شما باید مراقب فعالیت های خود باشید. پر تلاش ترین افراد قادر نیست حتی برای یک ثانیه بنشینند و تمام طول روز خود را به انجام کار و تلاش می پردازند. شاید تمرکز خود را بر کارهای خانه در ارتباط با تجهیزات، بازسازی، حیوانات خانگی، تمییز کردن و غیره بگذارند.

مرداد:

شما این شانس را دارید که این روز را برای همیشه به یک روز به یاد ماندنی تبدیل کنید. این روز برای یک بازی ورزشی، سفر و پیاده روی بسیار مناسب می باشد. شما ممکن است به تجهیزات و هنرهای رزمی علاقه مند باشید. وقتی در برخی از تاکتیک های زندگی شخصی شما تغییراتی به وجود می آید از ابتکار عمل نترسید.

شهریور:

امروز برای شما به آسانی شروع خواهدشد اما به سرعت سخت خواهد شد. یکی دیگر از نتاط ضعف امروز تناقض خواهد بود. شما ممکن است چندین چیز را همزمان با بهترین نیت آغاز کنید بدون اینکه هر کدام از آنها را واقعا انجام دهید. از اینکه مردم شما را اذیت می کنند یا اینکه از آنها خشمگین می شوید تعجب نکید.

مهر:

برای اینکه آرزوهای شما به حقیقت بپیوندد کاملا بستگی به فعالیت های شما دارد. انرژی، برقراری ارتباط و مشارکت شما به انجام چندین پروژه همزمان، کمک خواهد کرد. شما ممکن است چیزی را شروع کنید که قبلا آن را در صف انتظار نگه داشته بودید، مانند اینکه به یک آشنای قدیمی علاقه نشان می دهید.

آبان:

اگر شما نمی خواهید زنگیتان متوقف شود، باید آن را غنی کنید. نتیجه انفعال این است که به دیگران اجازه می دهید امور خود را اجرا کنند. بسیاری از افراد متولد این ماه یک فرصت برای خرید یا انجام یک معامله مالی که قبلا به تعویق می انداخته اند را دارند.

آذر:

یک علاقه قدیمی شما را امروز هدایت خواهد کرد. این امر مخصوصا احتمال دارد اتفاق بیفتد اگر شما ارتباط خود را با دوستان قدیمیتان حفظ کرده باشید. تحت این شرایط شما علاقه تان به پروژه های قدیمی را از دست نخواهید داد .

دی:

ایده های امروز شما خیلی قابل توجه نیستند و تلاش خود شخص هیچ نتیجه ای را در بر نخواهد داشت. اولویت امروز شما در مشارکت در امور دیگران و علاقه نشان دادن به دستاورد افراد می باشد. اگر شما به اندازه کافی به کارهی خود نظارت کنید، دلیل برخی از شکست های خود را کشف خواهید کرد.

بهمن:

این یک روز فوق العاده برای کنجکاوی، انرژی زیاد وسبک زندگی فعال می باشد. اگر شما فردی چنین هستید می توانید به باشگاه مورد علاقه تان بروید یا مسئولیت های خیریه را به عهده بگیرید.

اسفند:

این روز زمانی مناسب برای حمایت از نیات درونیتان می باشد. اگر شما شکست خورده اید یا از مشکلات اولیه می ترسید، شما باید آن را متوقف کنید و فکر کنید که آیا حق با شما هست یا نه.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 
 
 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.