کد خبر : 16362
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آوریل 2015 - 21:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم تراکتورسازی به یک شوک احتیاج دارد بسته هستند

تیم تراکتورسازی به یک شوک احتیاج دارد

تیم تراکتورسازی به یک شوک احتیاج دارد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، تونی اولیویرا عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپای کرج اظهار داشت: فردا بازی سختی را برابر سایپا در پیش رو داریم و حریف در چند هفته اخیر روند صعود داشته و از تیم‌های خوب لیگ برتر است و در ضد حملات و انتقال

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، تونی اولیویرا عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپای کرج اظهار داشت: فردا بازی سختی را برابر سایپا در پیش رو داریم و حریف در چند هفته اخیر روند صعود داشته و از تیم‌های خوب لیگ برتر است و در ضد حملات و انتقال از دفاع به حمله بسیار موفق عمل می‌کند.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به سه امتیاز بازی دست یابیم و در روزهای اخیر با مشکلاتی مواجه هستیم، اما باعث افت روحیه بازیکنان نشده و به دنبال راه‌حلی برای رفع مشکلات خود هستیم.

تونی در همین مورد تاکید کرد: از روز اول در تیم تراکتورسازی مشکل کمبود بازیکن داشتیم و فردا نیز چهار بازیکن به نام‌های حبیب گردانی، سعید آقایی، فرشاد احمدزاده و شیروند را به همراه نخواهیم داشت و باید تا پایان فصل با کمبود بازیکن با بازیکنان موجود به کار خود ادامه دهیم.

وی گفت: با این وجود برای پیروزی برابر سایپای کرج به میدان رفته و امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم به سه امتیاز این بازی دست یابیم.

 سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: بیشتر نگران بازی‌های تیم خود هستم تا نفت تهران و ما باید کار خود را انجام دهیم و نباید به نتایج سایر تیم‌ها فکر کنیم.

وی در مورد رایگان اعلام کردن بازی فردا گفت: من به هواداران تیم تراکتورسازی احترامی زیادی قائل هستم و محبت آنها همیشه در قلب من است و تیم تراکتورسازی به یک شوک احتیاج دارد و حضور هواداران در بازی فردا می‌تواند شوک مثبتی برای تیم تراکتورسازی شده و منجر به پیروزی در بازی حساس فردا شود.

تونی در مورد داوری بازی تراکتورسازی با سپاهان نیز اظهار داشت: من هیچگاه در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، اما همه دیدند که داور در بازی ما چه اشتباهی کرده و صحنه‌ای را به اشتباه پنالتی گرفت و این می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد و قهرمان لیگ برتر را عوض کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.