کد خبر : 16343
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آوریل 2015 - 18:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امروز یک سخن مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را می لرزاند بسته هستند

امروز یک سخن مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را می لرزاند

امروز یک سخن مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را می لرزاند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقط گیلان هشت هزار شهید در راه اسلام و نظام داده است، گفت: امروز یک سخن مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را می لرزاند. به گزارش اهروصال به نقل از «دیارباران»، آیت الله زین العابدین قربانی دقایقی پیش در دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و نخبگان





نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقط گیلان هشت هزار شهید در راه اسلام و نظام داده است، گفت: امروز یک سخن مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را می لرزاند.

به گزارش اهروصال به نقل از «دیارباران»، آیت الله زین العابدین قربانی دقایقی پیش در دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و نخبگان گیلان در سالن بانک صادرات رشت، با بیان اینکه دولت و ملت در یکدیگر تاثیر متقابل دارند، گفت: مردم به دین حاکمین خودشان هستند.

وی با بیان اینکه مسلمانان در جنگ قادسیه وقتی می خواستند ایران را فتح کنند با تعداد ۱۰ هزار نفر توانستند سربازان ایرانی با جمعیت ۸۰ هزار نفری را به دلیل تعلیمات دینی و قیامی که برای خدا بود پیروز شدند پون مردم از حکومت ناراضی بودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقط گیلان هشت هزار شهید در راه اسلام و نظام داده است، بیان کرد: امروز یک سخن مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را می لرزاند.

به گزارش «دیارباران»، این مراسم با سخنرانی نخبگان و ایثارگران استان ادامه دارد.

انتهای پیام/ر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.