کد خبر : 16285
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آوریل 2015 - 5:18

لزوم الگوسازی حضرت زهرا (س) توسط بانوان در زندگی و تربیت فرزندان

لزوم الگوسازی حضرت زهرا (س) توسط بانوان در زندگی و تربیت فرزندان

به گزارش اهروصال، حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول حوزه نمایندگی در سپاه ناحیه اهر در مراسم جشن میلاد کوثر، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و اسوه زنان عالم برشمرد و توسل به حضرت فاطمه زهرا و الگوگیری از آن بانو را از اسباب هدایت زنان مسلمان دانسته و عمل به شیوه زندگی آن

به گزارش اهروصال، حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول حوزه نمایندگی در سپاه ناحیه اهر در مراسم جشن میلاد کوثر، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و اسوه زنان عالم برشمرد و توسل به حضرت فاطمه زهرا و الگوگیری از آن بانو را از اسباب هدایت زنان مسلمان دانسته و عمل به شیوه زندگی آن حضرت را موجب سعادت جامعه عنوان کرد.

وی افزود: رفتارهایی که حضرت محمد (ص) نسبت به حضرت زهرا (س) داشتند دارای پیامی‌هایی برای عرب جاهلیت و همچنین بشریت است که زن موجودی قابل احترام است و نباید زن را کوچک شمرد و حق حیات را از آن گرفت.

ممی زاده ادامه داد: حضرت زهرا (س) به عنوان همسری مهربان، مادری دلسوز، دختری فداکار و تنها یار و یاور ولی زمان خود در تاریخ است و در تمام صحنه‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کنار پدر و همسر خود در راه دین خدا قدم برداشت.

وی بیان کرد: با مطالعه  دقیق در سیره زندگی علمی و عملی شخصیت بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س) باید سعی نماییم از ایشان در عمل الگوبرداری کنیم تا بتوانیم همچون ایشان پیرو ولایت باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر خاطرنشان کرد: ولادت حضرت زهرا (س) مختص به یک روز و یک هفته نباید باشد بلکه باید این شادی را فراگیر کرده آن را در زندگی به دیگران منتقل کنیم.


وی ولادت حضرت زهرا(س) وهفته زن را فرصت مناسبی برای قدر دانی از زحمات مادرانی دانست که با الهام گرفتن از شیوه زندگی آن حضرت فرزندانی متعهد و شهادت طلب به جامعه اسلامی تحویل داده است وی ادامه داد : فرزندانی که در طول هشت سال دفاع مقدس آزادگی و عزت را برای ایران اسلامی به یادگار گذاشتند بی شک در دامان چنین شیر زنانی تربیت یافته اند و ما باید قدردان چنین مادرانی در این روز فرخنده باشیم.


مسئول حوزه نمایندگی در سپاه ناحیه اهر در پایان تصریح کرد: در حال حاضر جامعه ما نیازمند الگوبرداری و تبعیت از آن حضرت است چرا که این حضرت در همه امور زندگی همچون رعایت عفاف و حجاب، همسرداری، تربیت فرزندان، دفاع از ارزش‌ها و معنویت و ولایت یک بانوی نمونه است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
درویش پنج‌شنبه , 16 آوریل 2015 - 23:20

حضرت زهرا نمونه کامل یک مادر است اگر زنان ومادران ما آن حضرت را الگو قرار میدادندکه چنین مصایبی در جامعه نداشتیم.به امید روزی که مادران ودخترانمان چنین الگویی را چراغ راه قرار بدهند.انشالله

نظرات بسته شده است.