کد خبر : 162
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 ژانویه 2015 - 23:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران توافق با آمریکا را تکذیب کرد بسته هستند

ایران توافق با آمریکا را تکذیب کرد

ایران توافق با آمریکا را تکذیب کرد

به گزارش اهروصال به نقل از جام نیوز، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران صبح شنبه، خبر آسوشیتدپرس مبنی بر حصول توافق موقت بین ایران و آمریکا بر سر خروج اوانیوم غنی‌شده ایران را تکذیب کرد.   به گزارش واحد مرکزی خبر، مرضیه افخم این خبر را «جو‌سازی رسانه‌ای با اغراض خاص سیاسی» خوانده

به گزارش اهروصال به نقل از جام نیوز، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران صبح شنبه، خبر آسوشیتدپرس مبنی بر حصول توافق موقت بین ایران و آمریکا بر سر خروج اوانیوم غنی‌شده ایران را تکذیب کرد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، مرضیه افخم این خبر را «جو‌سازی رسانه‌ای با اغراض خاص سیاسی» خوانده و گفت که "هدف اصلی آن تخریب فضای مذاکرات و پیچیده‌تر کردن حل و فصل موضوعات است".

 

خانم افخم در ادامه تصریح کرد که "هنوز هیچ‌گونه توافقی در هیچ یک از موضوعات مورد مذاکره هسته‌ای بین ایران و آمریکا صورت نگرفته است".

 

به گزارش رادیو فردا، شب گذشته آسوشیتدپرس به نقل از دو دیپلمات آگاه اعلام کرده بود که ایران و آمریکا به شکلی موقتی توافق کرده‌اند تا بخشی از اورانیوم غنی شده ایران به کشور دیگری منتقل شود.

 

منابع این خبرگزاری همچنین گفته بودند که ایران و آمریکا در مذاکرات ماه دسامبر فهرستی را تهیه کردند که موارد توافق و اختلاف در آن ذکر شده است.

 

ایران و گروه ۵+۱ روز ۱۵ ژانویه، ۲۵ دی‌ماه، برای انجام دور دیگری از مذاکرات در شهر ژنو دیدار خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.