کد خبر : 16155
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آوریل 2015 - 5:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد بسته هستند

مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد

مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد

به گزارش اهروصال، آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان، به همت سازمان بسیج هنرمندان ، شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز برگزار گردید؛ محمد اسکندری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ضمن خیر مقدم گویی به حضار به ارائه گزارشی از عملکرد

به گزارش اهروصال، آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان، به همت سازمان بسیج هنرمندان ، شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز برگزار گردید؛

محمد اسکندری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ضمن خیر مقدم گویی به حضار به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه هنری سپاه در استان پرداخت  و اظهار داشت : در سال ۹۳ که با نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده بود ۵ جشنواره سراسری و ملی بصورت تخصصی در رشته های هنری اجرا کرده ایم  که هر ۵ جشنواره مورد استقبال هنرمندان استان به طور وسیع قرار گرفت.

وی افزود: در عرصه تولیدات فرهنگی و هنری نیز در مناسبت های مختلف سرفرازانه با تولیدات عالی  در بازار های فرهنگی و ویترین های هنری قرار گرفته ایم.

اسکندری از همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین معاونت هنری این اداره کل  در برنامه های بسیج هنرمندان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از همکاری و عضویت ۵۰۰۰ هنرمند در سطح استان با سازمان بسیج هنرمندان خبر داد.


در ادامه این مراسم تولیداتی چند از هنرمندان بسیجی فعال در انجمن های هنری بسیج هنرمندان استان از قبیل کلیپ و فیلم های مستند و نیز تولیدات موسیقی به نمایش گذارده شد .

سرهنگ  پاسدار بهروزی معاون اجرائی سپاه عاشورا نیز طی سخنانی در این برنامه لزوم توجه جدی هنرمندان در عمل به شعار سال را مورد تأکید قرار داد و افزود: عمل به فرامین مقام معظم رهبری برای بسیج  و خصوصاً هنرمندان بسیجی که پیشتاز جامعه هستند امری واجب و مهم است.

وی ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد بکارگیری نیروی انسانی مومن و مبتکر جوانان هنرمند و مبتکر را از ذخایر غنی انقلاب اسلامی برشمرد.
در این مراسم معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس حوزه هنری استان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری  کلانشهر تبریز، اساتید رشته های مختلف هنری و تنی چند از مسئولین دیگر فرهنگی استان حضور داشتند.

همچنین کانون بسیج هنرمندان اهر بعنوان۳ کانون برتر استان در بین ۲۰ کانون  موجود در شهرستان های استان آذربایجانشرقی معرفی شد و از مهدی شنابی ، مدیر کانون بسیج هنرمندان اهر تجلیل بعمل آمد.

بر اساس اطلاعیه اعلامی، کانون های مورد تجلیل دیگر استان مربوط به شهرستان های آذرشهر و سراب بودند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.