کد خبر : 15897
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آوریل 2015 - 20:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کریم باقری: از نتیجه بازی با استقلال خوزستان راضی نیستیم/ باید صادقیان را مدیریت کرد بسته هستند

کریم باقری: از نتیجه بازی با استقلال خوزستان راضی نیستیم/ باید صادقیان را مدیریت کرد

کریم باقری: از نتیجه بازی با استقلال خوزستان راضی نیستیم/ باید صادقیان را مدیریت کرد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز استقلال اهواز یک موقعیت نصفه و نیمه داشت و با همان به گل رسید و بازی مساوی شد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناکریم باقری پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از زمانی که کادر جدید پرسپولیس





مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز استقلال اهواز یک موقعیت نصفه و نیمه داشت و با همان به گل رسید و بازی مساوی شد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناکریم باقری پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از زمانی که کادر جدید پرسپولیس را تحویل گرفته و بعد از بازی با النصر سه روز ریکاوری کردیم و تلاش کردیم. ما ریکاوری خوبی انجام بدهیم و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند که بیشتر ازحریف بود. با چند موقعیت نصفه و نیمه آنها توانستند بازی را مساوی کنند و با حضور برانکو بتوانیم پرسپولیس را جمع و جور کنیم و دو بازی در لیگ آسیا داریم و ۵ بازی در لیگ برتر داریم.

وی ادامه داد: از نتیجه راضی نیستیم زیرا می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم و این ذات این فوتبال است. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند.

باقری در مورد اینکه مقصر گل سوشا مکانی بود، گفت: سوشا مقصر نبود و مدافعان ما هم می‌توانستند دقت بیشتری بکنند تا گل نخوریم و باید تمرین بیشتری کنیم تا درصد اشتباه‌ها پایین باشد.

باقری در مورد دستیاران برانکو گفت: پانادیچ دستیار اول است البته دستیار اول و دوم زیاد مهم نیست آنها تجربه زیادی دارند و می‌توانم از آنها چیز یاد بگیرم. من از عبدی هم خبر ندارم و ایشان تشریف نیاورده است.

 باقری تصریح کرد: از برانکو شناخت دارم، او به نظم تیمی اهمیت می‌دهد و تلاش می‌کنیم که تیم به دور از مسایل حاشیه ای باشد و موفق شود. پرسپولیس شرایط خوبی در جدول ندارد و برانکو و همه اعضای کادر فنی تلاش‌مان را می‌کنیم تا پرسپولیس از رده نهم بالاتر بیاید و برانکو وظیفه سنگینی دارد.

مربی پرسپولیس افزود: با مدیریت خوب می‌توان بازیکنان پُرحاشیه را مدیریت کرد. نه پیام صادقیان بلکه همه بازیکنان اگر خوب مدیریت بشوند. صادقیان اگر خوب مدیریت شود می‌تواند هم به خودش کمک کند و هم به تیم. صادقیان در گذشته این همه حاشیه نداشت.

وی افزود: من زمانی که با تراکتورسازی بودم مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشتم و این بازی‌ها برای پرسپولیس خیلی سخت است زیرا با این همه توجه رسانه‌ها بازیکنان حریف انگیزه زیادی دارند، با این حال پرسپولیس باید خوب نتیجه بگیرد.

مربی پرسپولیس در مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: باید با همین بازیکنان ادامه بدهیم و ما سه روز است که کنار تیم آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده موفق باشیم.

انتهای پیام/خ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.