کد خبر : 15894
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آوریل 2015 - 20:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ویسی: پرسپولیس جان گرفته بسته هستند

ویسی: پرسپولیس جان گرفته

ویسی: پرسپولیس جان گرفته

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس جان‌تازه‌ای گرفته است. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالله ویسی  پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و نیمه اول تقریبا کسل کننده و بی‌روح بود و مسایل تاکتیکی





سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس جان‌تازه‌ای گرفته است.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالله ویسی  پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و نیمه اول تقریبا کسل کننده و بی‌روح بود و مسایل تاکتیکی خاصی نداشت. در نیمه دوم موقعیت های خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و وقتی نتوانیم از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنیم همین می‌شود و به بازی های آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: نیمه دوم برنامه‌ریزی شده بازی کردیم. در بازی‌های قبل تعویض‌هایمان خوب در نمی‌آمد. سیف الهی در این بازی خوب بازی کرد.  ما از ۳ بازی خانگی ۶ امتیاز می‌گیریم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شیوه بازی تیمش گفت: شیوه بازی ما با مسابقات گذشته فرق کرد تا بیشتر شوت بزنیم که فقط دو شوت زدیم که یکی از شوت‌هایمان گل شد. روش بازی ما ۴-۲-۳-۱ بود ولی پرسپولیس جان گرفته است  و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. امیدوارم با قدرتی که خط هافبک ما دارد بتوانیم از حریفان در بازی‌های آینده امتیاز بگیریم.

ویسی در مورد برنامه‌هایش برای ادامه لیگ، گفت: تلاش می‌کنیم که از تجربه بازیکنان با تجربه استفاده کنیم و نتایج خوبی بگیریم و برنامه‌ریزی خوبی بکنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.