کد خبر : 15744
تاریخ انتشار : شنبه 11 آوریل 2015 - 17:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کفاشیان: کی‌روش قبول کرد با ایران همکاری کند بسته هستند

کفاشیان: کی‌روش قبول کرد با ایران همکاری کند

کفاشیان: کی‌روش قبول کرد با ایران همکاری کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش تا حدی قبول کرد با ایران همکاری کند و ما امیدوار شدیم که او بماند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی کفاشیان پس از جلسه با کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم از حسنی‌خو که نماینده وزارت ورش بودند و مشکلی که برای





رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش تا حدی قبول کرد با ایران همکاری کند و ما امیدوار شدیم که او بماند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی کفاشیان پس از جلسه با کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم از حسنی‌خو که نماینده وزارت ورش بودند و مشکلی که برای ما و کی‌روش پیش آمده بود را در خدمت ایشان بودم. جلسه‌ای ۷ ساعته داشتیم و همه مسایل را در حضور ایشان گفتیم و نمی‌شود گفت ۱۰۰ درصد مسایل حل نشده اما کی‌روش تا حدی قبول کرد که با ما ادامه همکاری بدهد. امکاناتی که او مد نظر دارد از نظر مسایل مالی، تمرینی و .. را حل کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه کی روش چه شرایطی برای ادامه همکاری داشته، گفت: شروطی که گفته بود در مورد مسایل مالی و امکانات بود و بحث حقوق خودش نبود. ولی از الان تا جام جهانی که بیش از ۱۴۰ بازی تدارکاتی بوده که وزارت ورزش قول داد این مسایل را حل کنند و در کنار آن یکسری مشکلات مدیریتی هم بود که به فدراسیون برمی‌گردد که باید این را حل کنیم و انتخاب سرپرست تیم ملی ، تهیه بلیت و… موارد دیگر کی‌روش دغدغه نداشته باشد. سه بازی به تیم ملی پیشنهاد شده است. حسنی‌خو گفت این بحث‌ها ادامه پیدا کند تا کامل شود.

رئیس فدارسیون در مورد اینکه مگر کی‌روش قبلا خودش بلیت می‌خرید، گفت: نه اینکه خودش بخواهد بلیت بگیرد تا زمانی که سرپرست مقتدر انتخاب کنیم یکسری کارها را خودش انجام می‌داد و می‌خواهد بداند که برای ۲ ماه آینده همه برنامه‌هایش مرتب است و گاهی زمان‌ها ما ضعف‌هایی داریم اما ما قول داده‌ایم مشکلات را برطرف کنیم تا یک سرپرست مشکلات را برطرف کند. کی‌روش همیشه بهترین‌ها را برای تیم‌ملی می‌خواهد و توافق کرده‌ایم در حد امکانات‌مان جلو برویم و خود کی‌روش ۴ سال با ما کار کرده‌ و اشکالات ما را دیده است.

وی در پاسخ در مورد قرارداد آل اشپورت، گفت: چنین چیزی نیست و از او خواسته‌ایم ادامه بدهند و اگر برندهای بهتری هم هست بیایند پیشنهادهایشان را بدهند.

وی در مورد اینکه پیشنهاد کی‌روش بوده که برند تغییر کند، گفت: این مسایل جزیی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش را باید سرمربی تیم ملی بدانیم یا نه، گفت: با توجه به مذاکرات امروز امیدوار شدیم که او بماند.
کفاشیان در مورد شکایت کی‌روش از ترابیان گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.