کد خبر : 15452
تاریخ انتشار : جمعه 10 آوریل 2015 - 6:14

نوروز امسال با همراهی مردم ولایت مدار اهر فاطمی برگزار شد

نوروز امسال با همراهی مردم ولایت مدار اهر فاطمی برگزار شد

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) که به عنوان روز مادر و زن نام گرفته است اظهار داشت: ایام نوروز که امسال با ایام فاطمیه مصادف شده بود و به عنوان نوروز فاطمی از آن یاد می شد به

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) که به عنوان روز مادر و زن نام گرفته است اظهار داشت: ایام نوروز که امسال با ایام فاطمیه مصادف شده بود و به عنوان نوروز فاطمی از آن یاد می شد به لطف خدا در شهرستان اهر نیز مراسم ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همراه دید و بازدید های ایام نوروز برگزار شد.

وی افزود: فضاسازی این ایام نیز نشان دهنده ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام نوروز با نصب بنرهای مناسب این روزها به انجام رسید.

حسینی در مورد مراسمات ایام فاطمیه اول و دوم ابراز داشت: در ایام فاطمیه اول جلسات اخلاق حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجه الاسلام فروغی به مدت هفت شب با همت بنیاد فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الامر با کمک هیئت امنای این مسجد برگزار گردید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: مراسمات ایام فاطمیه دوم نیز از  روز سوم فروردین با سخنرانی آیت اله جواد حاجی زاده امام جمعه اهر شروع شد و در روز شهادت با سخنرانی حاج آقا توحیدی و در روزهای سوم و چهارم با سخنرانی حجت الا سلام سلامتی امام جمعه موقت اورمیه و عزاداری و مداحی در مصلی نماز جمعه اهر (مسجد شیخ عماد) برگزار گردید.

وی همچنین گفت: در چهارمین روز ایام فاطمیه دوم سخنرانی حجه الا سلام سلامتی امام جمعه موقت اورمیه و عزاداری و مداحی در شهرک فاطمیون برگزار شد در این نمایشگاه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر دو غرفه از محصولات فرهنگی و کتاب نیز دایر کرده بود که این نمایشگاه در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به پایان خواهد رسید.

حسینی اظهارکرد: در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز با همکاری موسسه قرآنی یاس بهشتی مراسم روز میلاد آن حضرت در سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
بنده خدا شنبه , 11 آوریل 2015 - 20:19

باسلا اقای دایلاری از شما انتظار نداشتم فاطمیه دوم کجا برنامه برگزار شد کدام تبلیغات کردیم هرسال یک تجمع برگزار میشد انهم امسال برگزار نشد به جایی اون شب شهادت وشام غریبان عروسی بود توی شهر تو این دنیا تو سایت بنویسید مراسم گذاشتیم تو اون دنیا جواب اهلبیت و چی میدیم ایام فاطمیه را فروختیم به چند روز خوش گزرانی خدا قبول کنه

نظرات بسته شده است.