کد خبر : 15406
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آوریل 2015 - 16:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش تمرین استقلال؛ حرکت هیگوئیتایی طالب‌لو بسته هستند

گزارش تمرین استقلال؛ حرکت هیگوئیتایی طالب‌لو

گزارش تمرین استقلال؛ حرکت هیگوئیتایی طالب‌لو

آخرین تمرین فوتبال استقلال قبل از بازی با ذوب‌آهن در غیاب خسرو حیدری برگزار شد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دان،اتیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان





آخرین تمرین فوتبال استقلال قبل از بازی با ذوب‌آهن در غیاب خسرو حیدری برگزار شد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دان،اتیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود و این بازیکن به دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن نمی‌رسد.

*حنیف عمران‌زاده و امید ابراهیمی دو بازیکنی هستند که امروز پابه‌پای دیگرا بازیکنان تمرین کردند و حضور این نفرات در دیدار فردا بستگی به نظر قلعه‌نویی دارد.

*قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و پیرامون بازی فردا با آنها به صحبت پرداخت. وی در بخشی از صحبت‌هایش تأکید کرد که بازیکنان مراقب قاسم حدادی‌فر و ارتباط او با مهاجمان ذوب‌آهن باشند و این مسابقه فردا برای بازگشت تیم به صدر جدول اهمیت فراوانی خواهد داشت.

*حدود ۵۰نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز حضور داشتند که تعدادی از بانوان هم در بین آنها دیده می‌شد.

*علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود. البته میرشاد ماجدی به دلیل شرکت در جلسه هماهنگی در محل تمرین حضور نداشت.

*در اواسط تمرین امروز وحید طالب‌لو حرکتی مشابه حرکت هیگوئیتا دروازه‌بان افسانه‌ای دهه ۹۰ کشور کلمبیا انجام داد که این حرکت عقربک نام دارد. در ادامه این دروازه‌بان در ضلع شمالی ورزشگاه وقتی بازیکنان به او پنالتی می‌زدند دو سه ضربه آنها را مهار کرد که باعث شد تماشاگران تیم استقلال به تشویق او بپردازند. هواداران قبل از شروع تمرین از طالب‌لو سؤال کردند که آیا فردا تو درون دروازه‌ هستی که دروازه‌بان استقلال گفت هرچه کادر فنی بگوید همان است. ما هنوز نمی‌دانیم ترکیب تیم چیست.

*رضا رجبی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و برای دقایقی تمرینات گروهی استقلالی را نظاره کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در دو گروه آبی و نارنجی فوتبال درون تیمی انجام دادند. امیر قلعه‌نویی در این بخش خودش نظاره‌گر برنامه‌ها بود و تذکرات را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*حضور پرتعداد تماشاگران پرسپولیس در بازی با النصر یکی از مباحث امروز صحبت‌های بازیکنان بود و‌ آنها از شادی گل مهدی طارمی خوشحال بودند. طارمی بعد از گل دستش را زیر گلویش گذاشته بود و آن را به رخ اعضای تیم النصر کشید تا کار آنها در بازی رفت را تلافی کند.

*فریدون زندی که معمولاً در تمرینات آبی‌پوشان حضور دارد امروز با استقلالی‌ها تمرین نکرد.

*بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل آکادمی می‌شوند تا اردوی پیش از بازی را برگزار کنند.

 تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.