کد خبر : 15375
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آوریل 2015 - 16:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت نماینده سلماس بسته هستند

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت نماینده سلماس

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت نماینده سلماس

علی لاریجانی درگذشت علی‌اکبر آقایی مغانجویی، نماینده مردم سلماس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.   به گزارش اهروصال به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در پی درگذشت علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده مردم  سلماس در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن پیام به شرح





علی لاریجانی درگذشت علی‌اکبر آقایی مغانجویی، نماینده مردم سلماس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

 

به گزارش اهروصال به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در پی درگذشت علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده مردم  سلماس در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت نماینده پرتلاش و خدوم مرحوم فقید مهندس علی اکبر آقایی مغانجویی موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
 
مرحوم علی اکبرآقایی در طول چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی که وکالت مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سلماس را بر عهده داشتند الگو و نمونه شایسته یک خدمتگزار ملت بودند که متعهدانه و با خلوص نیت وظایف خویش را به انجام می‌رساندند.
 
ایشان در مسئولیت‌های مهم حتی در قبل از ادوار نمایندگی مجلس به خدمت صادقانه مشغول بودند و همواره احترام خاصی در نزد مردم، مسئولان و دیگر نمایندگان مجلس داشتند.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان مهندس علی اکبر آقایی مغانجویی به مردم استان آذربایجان غربی به ویژه مردم شریف شهر سلماس، خانواده داغدار ایشان و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای آن خدمتگزار فقید ملت رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.
 علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.