کد خبر : 15305
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آوریل 2015 - 19:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برانکو: خوشحال‌تر از من وجود ندارد بسته هستند

برانکو: خوشحال‌تر از من وجود ندارد

برانکو: خوشحال‌تر از من وجود ندارد

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلاتی که وجود داشت باعث شد درخشان تیم را ترک کند و این موضوع بار بسیار سنگینی را روی دوش کادر فنی گذاشته بود. به گزارش اهروصال  تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد حضور مجددش در ایران





سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلاتی که وجود داشت باعث شد درخشان تیم را ترک کند و این موضوع بار بسیار سنگینی را روی دوش کادر فنی گذاشته بود.

به گزارش اهروصال  تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد حضور مجددش در ایران با چنین شرایطی همراه شود اظهار داشت: زیباتر از این اتفاق امکان نداشت که بعد از این همه سال به ایران بیایم و چنین جمعیتی در ورزشگاه تیمشان را تشویق کنند و به پیروزی خوبی برسیم.

وی افزود: در دنیا خوشحال‌تر از من نیست و فکر می‌کنم برای اولین بار یک ایدئولوژی بسیار خوب رقم خورد. یک پیروزی بسیار درخشان را کسب کردیم و خوشبختانه هواداران با ورزشگاه آشتی کردند و به روی سکوها بازگشتند. بازیکنان با کسب پیروزی بزرگی مقابل النصر جو را کاملا مثبت کردند و من در هوا این جو و احساس مثبت را دیدم و اصلا امکان نداشت که در این بازی شکست بخوریم.

سرمربی جدید پرسپولیس که از روی سکوها نظاره‌گر پیروزی تیمش بود خاطرنشان کرد: به مدیر عامل باشگاه تبریک می‌گویم که حداکثر خدمات را ارائه داد تا به پیروزی برسیم. مشکلاتی که وجود داشت باعث شد تا درخشان تیم را ترک کند و این موضوع بار بسیار سنگینی را روی دوش کادر فنی گذاشته بود. این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم و این پیروزی متعلق به هواداران، کادر فنی، مدیریت و تمام بازیکنان است.

ایوانکوویچ یادآور شد: پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی در آسیاست و هرگز نباید چنین اتفاقی بیفتد که در رده نهم جدول لیگ برتر باشد. پرسپولیس متعلق به سنت و تاریخچه قدیمی‌اش است و همیشه باید در بالاترین رده‌ها بجنگد و در آسیا نیز یک تیم موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی بعدی تیمش مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند گفت: در این بازی نیز همراه تیم نخواهم بود چون تازه همان روز به تهران می‌رسم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: سوالات بعدی‌تان را برای زمان دیگری بگذارید و اجازه بدهید اکنون از شرایطی که بوجود آمده لذت ببرم. به نظرم امروز همه قهرمان بودند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.