کد خبر : 15301
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آوریل 2015 - 19:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعلام میزان پاداش و زمان تمرین بعدی پرسپولیسی‌ها بسته هستند

اعلام میزان پاداش و زمان تمرین بعدی پرسپولیسی‌ها

اعلام میزان پاداش و زمان تمرین بعدی پرسپولیسی‌ها

مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از فردا (پنجشنبه) دنبال خواهد شد. به گزارش اهروصال و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح، برانکو ایوانکوویچ، دستیارانش، حسین هدایتی و علی کریمی با حضور در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی مقابل النصر عربستان را به





مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از فردا (پنجشنبه) دنبال خواهد شد.

به گزارش اهروصال و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح، برانکو ایوانکوویچ، دستیارانش، حسین هدایتی و علی کریمی با حضور در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی مقابل النصر عربستان را به اعضای این تیم تبریک گفتند.

علی کریمی اولین فردی بود که از جمع بزرگان پرسپولیس در رختکن سرخپوشان حضور یافت و برتری شیرین برابر النصر عربستان را به تک تک اعضای کادر فنی، بازیکنان، تیم پزشکی و کادر تدارکات تبریک گفت. حسین هدایتی نیز در رختکن حضور یافت و ضمن تبریک برد سرخپوشان به حسین عبدی اعلام کرد به خاطر این برد، پنج سکه بهار آزادی به عنوان پاداش به هر یک از بازیکنان اهدا خواهد شد.

همچنین محمدحسین نژادفلاح، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش نیز در رختکن حضور یافتند و این برد را به تک تک اعضای تیم تبریک گفتند. نژادفلاح و برانکو پس از ترک رختکن به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.