کد خبر : 15072
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 17:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمربی النصر: پرسپولیس را دست کم نمی گیریم بسته هستند

سرمربی النصر: پرسپولیس را دست کم نمی گیریم

سرمربی النصر: پرسپولیس را دست کم نمی گیریم

سرمربی تیم فوتبال النصر گفت: بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند درست است که بازی قبلی را ۳ بر صفر بردیم اما تیم را دست کم نمی‌گیریم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا خورخه داسیلوا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر اظهار داشت: می‌دانیم با یک تیم قوی





سرمربی تیم فوتبال النصر گفت: بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند درست است که بازی قبلی را ۳ بر صفر بردیم اما تیم را دست کم نمی‌گیریم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا خورخه داسیلوا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر اظهار داشت: می‌دانیم با یک تیم قوی بازی داریم بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند درست است که بازی قبلی را ۳ بر صفر بردیم اما تیم را دست کم نمی‌گیریم.

وی در مورد اینکه در آزادی و مقابل تماشاگران ایرانی بازی دارند و چه برنامه‌ای در این زمینه دارند تصریح کرد: برای فوتبال خیلی خوب است که تماشاگران به ورزشگاه بیایند. وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید قطعا به پرسپولیس روحیه می‌دهد اما ما بازیکنان با تجربه داریم که می توانند از پس آن برآیند و در عربستان هم اینگونه شرایط را تجربه کرده‌ایم.

سرمربی النصر در مورد اینکه این تیم قبلا ۲ بار به ایران آمده و با استقلال بازی کرده و شکست خورده، یادآور شد: نتیجه این بازی برای گذشته بوده و کسی نمی‌داند آینده چه اتفاقی می‌افتد مخصوصا در مورد بازی فردا.

وی در مورد اینکه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس تغییر کرده تاکید کرد: درست است که درخشان تغییر کرده اما بازیکنان پرسپولیس بهترین عملکرد خود را خواهند داشت و بازیکنان ما هم سعی می‌کنند بهترین نمایش خود را داشته باشند تا سرافراز بیرون بیایند.

داسیلوا در مورد اینکه النصر در بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا به برتری رسیده و فکر می‌کند در ادامه بتواند موفق باشد گفت: در این گروه همه تیم‌ها از نظر قدرت برابر هستند و تیمی نسبت به دیگری برتری ندارد البته ما ۲ بازی اول را خوب شروع نکردیم در بازی پرسپولیس هم کسی فکر نمی‌کرد که ما برنده باشیم اما خوب بازی کردیم و بردیم.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم النصر تصریح کرد: همه بازیکنان ما آماده هستند ۳ روز پیش با تیم الاتحاد بازی کردیم تیم قوی‌ای بود و آنها را شکست دادیم البته محمد السهلاوی به خاطر مصدومیت وضعیت خوبی نداشت و نتوانست با تیم ما به ایران بیاید.

داسیلوا در خصوص اینکه اگر در بازی فردا به برتری برسد به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد در غیر این صورت دوم خواهند شد خاطرنشان کرد: می‌دانیم که با تیم خیلی قوی بازی داریم ما از خودمان مطمئن هستیم که ببریم اما اگر نشد می‌توانیم مساوی بگیریم که به عنوان تیم دوم از گروه صعود کنیم.

سرمربی النصر در پایان از همه خبرنگاران تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ک


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.