کد خبر : 15065
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 17:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حرف‌های اولیویرا بعد از توقف تراکتورسازی بسته هستند

حرف‌های اولیویرا بعد از توقف تراکتورسازی

حرف‌های اولیویرا بعد از توقف تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز بازیکنان انگیزه زیادی داشتند و می‌توانستیم برنده شویم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتونی اولیویرا بعد از کسب تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل الاهلی عربستان گفت: برایمان خیلی سخت بود که این بازی را ببازیم که این اتفاق نیفتد. در طول ۹۰ دقیقه انگیزه برد داشتیم





سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز بازیکنان انگیزه زیادی داشتند و می‌توانستیم برنده شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتونی اولیویرا بعد از کسب تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل الاهلی عربستان گفت: برایمان خیلی سخت بود که این بازی را ببازیم که این اتفاق نیفتد. در طول ۹۰ دقیقه انگیزه برد داشتیم و تلاش زیادی کردیم. باید برنده می‌شدیم اما این اتفاق نیفتاد و به تساوی رسیدیم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی کیفیت لیگ برتر را در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و گاهی بازیکنان این تیم رفتارهای غیرحرفه‌ای می‌کنند، اظهار داشت: به نظر شما در این ۲ بازی کدام تیم بهتر بازی کرد. اشتباهاتی داشتیم امروز منسجم و خوب بودیم. حریف با بازی فشرده راه را برای ما بسته بود. در دقایق آخر هم می‌توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با اینکه بازی هماهنگی انجام دادند و به نظر می‌رسد با زیاده‌خواهی تیم و عدم کنترل بازی نتیجه را واگذار کردند، اظهار داشت: اگر به دقایق آخر بازی نگاه کنید کار بسیار سخت شده بود. متاسفانه روی اتفاق گل خوردیم. فوتبال بازی اشتباهات است. به بازیکنان بعد از بازی گفتم شکست همیشه تلخ است. مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنیم به اهداف مدنظرشان برسند. چون تیم خوب کار می کرد نیازی به تعویض نمی‌دیدم. بازیکنان به خوبی کار می‌کردند. تعویض وقت را می‌کشت و دوست نداشتم وقت را از دست بدهیم. شما می‌دانستید روی نیمکت ما چند نفر حضور داشتند( که خبرنگاران گفتند ۱۷ نفر بودند)

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شاهین ثاقبی بازیکن جوانی است. فرشاد احمدزاده هم جوان است. نمی‌دانم احمدزاده به بازیکن حریف ضربه زد یا نه. باید فیلم بازی را ببنیم تا متوجه شوم شرایط چطور بود.

اولیویرا یادآور شد: امروز بازی یک تیم ایران مقابل عربستان بود که در کل نمایش خوبی داشتیم. با حضور هواداران هیچ وقت تنها نیستیم. همیشه از آنها انرژی مثبت می‌گیریم و در بازی‌های بعدی هم به حضور آنها نیاز داریم حضور مربی فقط برای مسائل فنی نیست مربی باید به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهد. از بازیکنان خواستم با انرژی کار کنند چرا که می‌توانیم در ادامه موفق باشیم. یادتان نرود که امروز خدا با الاهلی بود که از دو فرصت بدست آورده نهایت استفاده را بردند. به این هواداران نیاز داریم آنها همیشه در روزهای سخت کنار ما بودند وقتی تیم کم می‌آورد هواداران به ما انرژی دادند. اگر دقیقه ۹۰ گل تساوی را خوردیم در دقیقه ۹۲ از شکست رها شدیم اگر توپ به صورت لک نمی‌خورد بازی را می‌باختیم. اگر از این مرحله صعود کنیم راه به جایی نمی‌بریم لیگ برتر برای ما حیاتی تر از آسیا هست. من در شهری هستم که همه به فوتبال این دیار عشق می‌ورزند و نباید این مسئله را فراموش کرد و بازیکنان باید به عشق این هواداران با سر به سمت توپ بروند.

انتهای پیام/ک


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.