کد خبر : 15062
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 17:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پروژه تحقیر مربیان ایرانی بسته هستند

پروژه تحقیر مربیان ایرانی

پروژه تحقیر مربیان ایرانی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در خصوص کی‌روش و تیم ملی صحبت نمی‌کنم زیرا معتقدم ماهها است پروژه تحقیر مربیان ایرانی کلیک خورده است. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید جلالی پس از تساوی بدون گل سایپا مقابل پدیده اظهار داشت: باید به مرزبان تبریک بگویم که در این





سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در خصوص کی‌روش و تیم ملی صحبت نمی‌کنم زیرا معتقدم ماهها است پروژه تحقیر مربیان ایرانی کلیک خورده است.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید جلالی پس از تساوی بدون گل سایپا مقابل پدیده اظهار داشت: باید به مرزبان تبریک بگویم که در این شرایط بحرانی توانسته با تمام مشکلاتی که در پدیده وجود دارد عملکرد خوبی داشته و بهتر از دور رفت هم بازی کرد.

وی افزود: بازی پرتحرک و خوبی را شهد بودیم در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم با توجه به فشردگی بازی‌ها و اینکه چهار روز پیش مقابل ملوان بازی کرده بودیم بازیکنان‌مان خسته بودند فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در زمین حریف به این اندازه توانسته باشد موقعیت خلق کند.

سرمربی سایپا در مورد قضاوت داور تصریح کرد: استنباط من این است که در دقیقه ۲ دروازه‌بان پدیده از زمین اخراج می‌شد اگر از آن صحنه بگذریم باید بگوییم که داوری در این بازی منصفانه بود.

وی در مورد اینکه خط حمله دو تیم کارآمدی لازم را نداشتند، خاطرنشان کرد: بازیکنان خط حمله ما تازه از بند آسیب‌دیدگی رها شده بودند و بازیکنان پدیده هم فکر کنم کمی عصبی و نگران بازی می‌کردند. فکر می‌کنم این موضوع هم به خاطر شرایط‌شان در جدول مسابقات بود.

وی در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ماهها است در این مورد صحبت نمی‌کنم زیرا معتقد پروژه تحقیر مربیان ایرانی چند ماهی است که کلیک خورده است.

انتهای پیام/ک


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.