کد خبر : 14954
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 11:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم موضع گیری قاطع و پاسخ محکم رئیس مجلس در برابر هتاکی‌های اردوغان بسته هستند

لزوم موضع گیری قاطع و پاسخ محکم رئیس مجلس در برابر هتاکی‌های اردوغان

لزوم موضع گیری قاطع و پاسخ محکم رئیس مجلس در برابر هتاکی‌های اردوغان

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای به لاریجانی نوشت: با موضع گیری قاطع و پاسخی محکم در برابر هتاکی‌های اردوغان، نماینده خشم امت حزب‌الله از حامیان جریان تروریستی و شرکای خون مظلومان سوریه باشید.   به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای خطاب به علی





بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای به لاریجانی نوشت: با موضع گیری قاطع و پاسخی محکم در برابر هتاکی‌های اردوغان، نماینده خشم امت حزب‌الله از حامیان جریان تروریستی و شرکای خون مظلومان سوریه باشید.

 

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: با موضع گیری قاطع و پاسخی محکم در برابر هتاکی‌های اردوغان این رئیس جمهور متوهم، نماینده خشم امت حزب الله از حامیان جریان تروریستی و شرکای خون مظلومان سوریه باشید.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در ابتدای این نامه خطاب به لاریجانی نوشت: همانگونه که مستحضرید آقای اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز به دعوت رسمی ریاست جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلند پایه به تهران سفر کرده است. این در حالیست که اظهارات سخیف و سراسر تهمت نام برده در یکسال اخیر علیه ارکان نظام جمهوری اسلامی و علی‌الخصوص مجلس محترم و همچنین حمایت‌های بی‌پرده ترکیه از جریان بدنام تروریستی منطقه، مهری سیاه بر پیشانی رئیس جمهور ترکیه نهاده است که این رفتار وی باعث نارضایتی مردم قیور و مسلمان ترکیه شده است. جای تعجب است رئیس کشوری که کارنامه‌ای سیاه در تقویت ماشین‌های آدم‌کشی و جریان‌های تکفیری دارد و از طرفی هم در سخنان اخیر خود با زیر سوال بردن حمایت‌های انسان دوستانه ایران از مظلومین و مستضعفین سوریه و یمن، بدون هیچگونه اظهار پشیمانی از گفتار و رفتار خود، با فرش قرمز در ام‌القرای جهان اسلام حاضر خواهد شد.

در ادامه آمده است: هرچند در این بین اعتراض نمایندگان بیدار ملت به سفر این متوهم که شریک کشتار مظلومین سوریه است، نقطه روشن دیگری را در سابقه مجلس بصیر به ثبت رسانده، اما هتاکی اردوغان نسبت به منتخبان ملت ایران بار دیگر نشان داد که وی اراده‌ای بر ابراز ندامت از گستاخی های قبلی خود را ندارد. از سویی دیگر انفعال دستگاه دیپلماسی کشور در مواجهه با این هتاکی‌های رئیس جمهور ترکیه به جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان انقلابی را بر آن داشت که از جنابعالی درخواست کند تا در این برهه زمانی به وظیفه انقلابی خویش عمل کرده و با موضع گیری قاطع و پاسخی محکم در برابر هتاکی‌های این رئیس جمهور متوهم، نماینده خشم امت حزب الله از حامیان جریان تروریستی و شرکای خون مظلومان سوریه، عراق و یمن باشید و از کیان مجلس انقلابی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر دفاع کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در پایان این نامه اعلام کرد: امید است هم زبانی حضرتعالی در این باب با مردم انقلابی ایران اسلامی، تجلی دیگری از همدلی مسئولان و مردم را به نمایش گذارد. هرچند انتظارات امت همدل از دولت محترم به منظور اقدام در این خصوص کماکان پابرجاست.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.