کد خبر : 14883
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آوریل 2015 - 14:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نظر اولیویرا در مورد بازی با الاهلی بسته هستند

نظر اولیویرا در مورد بازی با الاهلی

نظر اولیویرا در مورد بازی با الاهلی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما هم باید بتوانیم از بازیکنان سرباز خود در بازی خانگی استفاده کنیم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از مسابقه با الاهلی  عربستان در نشست خبری گفت: بازی ما سخت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم موفق شویم. فردا





سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما هم باید بتوانیم از بازیکنان سرباز خود در بازی خانگی استفاده کنیم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از مسابقه با الاهلی  عربستان در نشست خبری گفت: بازی ما سخت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم موفق شویم. فردا باید از امتیاز بازی خانگی خودمان استفاده کنیم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان سرباز،گفت: باشگاه تمام تلاشش را کرده ولی مسئولان هنوز جوابی به ما نداده‌اند. این فرصت باید به همه تیم‌ها داده شود، فولاد هم در بازی خانگی از این بازیکنان استفاده کرد و ما هم باید از این فرصت استفاده کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد بازی مهم با سپاهان در لیگ برتر و اینکه امکان دارد تغییری در ترکیب اصلی تیم در بازی با الاهلی به وجود بیاید، گفت: از همه بازیکنانی که داریم استفاده می‌کنیم چه در لیگ برتر چه در آسیا، همانطور که گفتم هر چند روز یکبار باید مسابقه بدهیم و اکنون نمی‌توانیم به سپاهان فکر کنیم و تمام تمرکز من روی بازی فرداست.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیم تراکتورسازی و اینکه تیم فقط یک برد در لیگ قهرمانان آسیا داشته ، گفت: فردین عابدینی به عنوان مصدوم تا اخر فصل نخواهیم داشت و حبیب گردانی هم محروم است و قولی نمی‌توانم به هواداران بدهم اما اگر آنها بیایند ما قویتر خواهیم شد و پیغام من به هواداران این است که برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند.

اولیویرا در مورد اینکه همیشه سرمربی تیم را پرانرژی دیده بودیم اما امروز خیلی پرانرژی نیست آیا مشکلی وجود دارد ضمن اینکه سرمربی الاهلی گفته شانس صعود هر چهار تیم برای صعود برابر است نظر ایشان در این مورد چیست، گفت: من هم با سرمربی الاهلی موافقم همه شانس برابر دارند اما آنچه مهم است اینکه بازی فردا و بازی با نسف قرشی را ببریم. من معمولا پر انرژی هستم و در بازی و تمرین پرشور هستم و همیشه همین طور هستم. ۴ بازی در لیگ داشته‌ایم که فقط یک گل خورده‌ایم.

انتهای پیام/ی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.