کد خبر : 14866
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آوریل 2015 - 13:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تشکر دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بسته هستند

تشکر دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

تشکر دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در نامه‌ای از عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تقدیر و تشکر کرد. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «یوناتن بت‌کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان طی نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور، نوشت: تردید ندارم که اگر نبود اراده استوار و رهنمودهای ارزشمند مقام





دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در نامه‌ای از عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «یوناتن بت‌کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان طی نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور، نوشت: تردید ندارم که اگر نبود اراده استوار و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و استقامت و پایداری آن مقام و نهراسیدن گروه مذاکره‌کننده از تهدیدها و ساختارهای شکل گرفته از سوی مستکبران و افراطیون در جهان غرب، این پیروزی شکوهمند ممکن نبود.

متن این نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا

جناب حجت‌الاسلام دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

بی‌تردید تفاهم به دست آمده در دیدارهای پر تب و تاب لوزان در پایان ماراتن دور و دراز سیاسی، در طول یک دهه گذشته نشانگر توان خستگی‌ناپذیر گروه مذاکره‌کننده ایرانی در دیدارهای ۱+۵ است.

درایت آن مقام در راهبری گروه فهیم، اهل بحث و مذاکره، پرتوان در شکستن تابوها و ساختارهای ناصواب شکل گرفته از سوی مذاکره‌کنندگان دولت‌های غربی ستودنی است.

آن مقام با همیاری خیره‌ساز همراهان و همکاران فصلی غرورانگیز و پُر ستایش در تاریخ روابط میهن‌مان و دنیای غرب گشودند که مایه مباهات این سرزمین کهن و دیرپای است. صمیمانه‌ترین تهنیت‌ها را نثار آن مقام گرانقدر و گروه پرتوان مذاکره‌کننده به سرپرستی جناب آقای دکتر ظریف وزیر گرانقدر امور خارجه در ۱+۵ می‌سازیم.

تردید ندارم که اگر نبود اراده استوار و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و استقامت و پایداری آن مقام و نهراسیدن گروه مذاکره‌کننده از تهدیدها و ساختارهای شکل گرفته از سوی مستکبران و افراطیون در جهان غرب، این پیروزی شکوهمند ممکن نبود.

درود بر تلاش پرغرور فرزندان راستین وطن که همه ناملایمات درون و بیرون مرزهایمان را تاب آورده‌اند و ایران را از تب و تاب هزار تویی که می‌رفت تا فرزندان وطن را غرق کند رهایی بخشیدند.

خواهشمند است دستور فرمایید به نحو شایسته‌ای تقدیر و تشکر اینجانب و جامعه جهانی آشوریان به تیم مذاکره‌کننده ابلاغ شود.

با دعای خیر

یوناتن‌بت‌کلیا

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.