کد خبر : 14747
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آوریل 2015 - 14:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بنگر: این پرسپولیس دیدن ندارد! بسته هستند

بنگر: این پرسپولیس دیدن ندارد!

بنگر: این  پرسپولیس دیدن ندارد!

مدافع پرسپولیس گفت: خیلی بازی‌ها و تمرینات بازیکنان تیم ما دیدن ندارد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانامحسن بنگر در مورد دلایل بسته بودن تمرین پرسپولیس گفت: شاید احساس کردند روی روحیه بعضی‌ها اثر بگذارد به خاطر این تمرینات را بستند. البته خیلی هم بازی‌ها و تمرینات این بازیکنان دیدن





مدافع پرسپولیس گفت: خیلی بازی‌ها و تمرینات بازیکنان تیم ما دیدن ندارد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانامحسن بنگر در مورد دلایل بسته بودن تمرین پرسپولیس گفت: شاید احساس کردند روی روحیه بعضی‌ها اثر بگذارد به خاطر این تمرینات را بستند. البته خیلی هم بازی‌ها و تمرینات این بازیکنان دیدن ندارد.

وی ادامه داد: دیروز تماشاگران در تمرین بودند اما اثر آن خیلی مثبت نبود و امروز احساس شد اگر تماشاگران نباشند بهتر است که آن هم به خاطر حساسیت بازی بعد است که باید در آرامش تمرین کنیم.

بنگر در مورد اینکه آیا در غیاب وی و نوری پرسپولیس دچار مشکل نخواهد شد، گفت: خیر به مشکل نمی‌خوریم انشاءالله بازی خوبی می‌شود. باید از ۳ بازی آینده ۵ امتیاز بگیریم تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برویم. البته ما جوانان خوبی هم در تیم داریم هر چند که مشکل اصلی امسال پرسپولیس این است که بازیکنان زیاد جوانی داریم.

وی در مورد بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور هواداران در ورزشگاه گفت: بیانیه‌ها خوب است اما بدون توجه به آن باید ۱۱ نفر داخل میدان طوری بازی کنند و جان بدهند که بدون مشکل بتوانیم بازی را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی رفت گفت: در آن دیدار هم خوب شروع کردیم اما گل‌هایی خوردیم که شیرازه ما را از هم پاشید هر چند که از نبود گابریل هم ضرر کردیم.

وی در پایان درباره حواشی ایجاد شده در بازی قبلی مقابل راه‌آهن گفت: هر بازیکنی که به زمین می‌رود که حواشی روی کولش نیست در واقع باید حواشی را بیرون زمین گذاشت و برای دل مردم بازی کرد.

انتهای پیام/خ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.