کد خبر : 14744
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آوریل 2015 - 14:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هزینه یک ملیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای عکس گرفتن با یک ستاره در تهران! بسته هستند

هزینه یک ملیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای عکس گرفتن با یک ستاره در تهران!

هزینه یک ملیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای عکس گرفتن با یک ستاره در تهران!

متقاضیان حضور در کلاس یکی از برترین و پرافتخارترین بدنسازان جهان باید هزینه‌ای یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی پرداخت کنند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا«رونی کُلمن» قهرمان نامدار جهان در رشته بدنسازی و پرورش اندام که ۸ عنوان قهرمانی در مستر اُلمپیا (بالاترین سطح مسابقات حرفه‌ای بدنسازی) را





متقاضیان حضور در کلاس یکی از برترین و پرافتخارترین بدنسازان جهان باید هزینه‌ای یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی پرداخت کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا«رونی کُلمن» قهرمان نامدار جهان در رشته بدنسازی و پرورش اندام که ۸ عنوان قهرمانی در مستر اُلمپیا (بالاترین سطح مسابقات حرفه‌ای بدنسازی) را در کارنامه دارد قرار است سوم اردیبهشت به همراه «بیگ رمی» دیگر قهرمان شاخص دنیا برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران به تهران سفر کند.

قرار است کلمن به همراه رمی در مدت زمان اقامت ۲ روزه‌ خود در تهران به صورت فشرده ۳ کلاس بدنسازی را برگزار کنند. این کلاس‌ها در حالی برگزار خواهد شد که برای اولین بار بانوان علاقمند به بدنسازی نیز می‌توانند در این دوره‌های آموزشی حضور داشته باشند.

برگزارکنندگان این دوره آموزشی برای ثبت نام از علاقمندان به حضور در کلاس “رونی کلمن” مبالغ خاصی را تعریف کردند. صندلی‌های VIP این دوره از کلاس‌ها با مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این پکیج شامل حضور در صندلی‌های ردیف اول سمینار، عکس یادگاری با کُلمن و بیگ رمی، تی‌شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رییس فدراسیون و کلمن است.

پکیج B با قیمت ۸۵۰ هزار تومان شامل حضور در صندلی‌های ردیف‌های ابتدایی، عکس یادگاری با رونی کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

پکیج C با قیمت ۶۵۰ هزار تومان شامل حضور در صندلی‌‌های ردیف‌ وسط،‌ عکس یادگاری با کلمن، تی‌شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

پکیج D با قیمت ۵۵۰ هزار تومان شامل حضور در صندلی‌های ردیف انتهایی، تی‌شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

انتهای پیام/م


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.