کد خبر : 14510
تاریخ انتشار : جمعه 3 آوریل 2015 - 16:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرداری اهر بسته هستند

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرداری اهر

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرداری اهر

به گزارش اهروصال، در ابتدای این جلسه سرگرد پاسدار سعید میرزا محمدی فرمانده بسیج حوزه کارمندی اظهار داشت: وظیفه دینی، شرعی، میهنی و اخلاقی همه ماست تا آنچه در توان داریم را جهت بزرگداشت و تکریم ایثارگریها، رشادتها و از جان گذشتگیهای شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بکار گیریم. وی تأکید کرد: باید

به گزارش اهروصال، در ابتدای این جلسه سرگرد پاسدار سعید میرزا محمدی فرمانده بسیج حوزه کارمندی اظهار داشت: وظیفه دینی، شرعی، میهنی و اخلاقی همه ماست تا آنچه در توان داریم را جهت بزرگداشت و تکریم ایثارگریها، رشادتها و از جان گذشتگیهای شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بکار گیریم.

وی تأکید کرد: باید همه ما  تمام توان خود را در برگزاری هر چه باشکوهتر بزرگداشت این روز تاریخی بکار برده تا سفیران خوبی برای آشنایی بیشتر نسل بعد از جنگ باشیم.

مهندس عطائی قائم مقام سرپرست شهرداری بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و جانفشانی‌های بزرگ‌مردان تاریخ ایران اسلامی به نسل جدید تأکید کرد و با اشاره به اثرات فرهنگی حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر گفت: نسل جوان امروز ما  از نزدیک دوران دفاع مقدس را ندیدند و باید واقعیت‌های دفاع مقدس با سرمایه گذاری از سوی تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای جوانان بازگو شود.

 

تشکیل کارگروه های مختلف، تقسیم وظایف در بین اعضاء شورای پایگاه و نحوه برگزاری مطلوب مراسم در این روز از جمله برنامه های مصوب شده در جلسه بود.

لازم به ذکر است مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهربه همت شهرداری اهر در روز سوم خرداد سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.