کد خبر : 14496
تاریخ انتشار : جمعه 3 آوریل 2015 - 16:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اثبات شکست جنگ سعودی آمریکایی؛ ملت یمن هرگز زیر بار سلطه خارجی نمی رود بسته هستند

اثبات شکست جنگ سعودی آمریکایی؛ ملت یمن هرگز زیر بار سلطه خارجی نمی رود

اثبات شکست جنگ سعودی آمریکایی؛ ملت یمن هرگز زیر بار سلطه خارجی نمی رود

خبرگزاری تسنیم: جنبش انصارالله یمن تاکید کرد جنگنده های متجاوز سعودی و متحدانشان، مناطق مسکونی و تاسیسات حیاتی و کارخانه ها و راه ها را بمباران می کنند که این اقدامات جنایتکارانه شکست جنگ علیه مردم یمن را اثبات می کند. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله





خبرگزاری تسنیم: جنبش انصارالله یمن تاکید کرد جنگنده های متجاوز سعودی و متحدانشان، مناطق مسکونی و تاسیسات حیاتی و کارخانه ها و راه ها را بمباران می کنند که این اقدامات جنایتکارانه شکست جنگ علیه مردم یمن را اثبات می کند.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در گفت و گو با پایگاه الخبر، خبرهای مربوط به هلی برن نظامیان متجاوز آمریکایی سعودی و همپیمانان آنها را در بندر عدن واقع در جنوب یمن تکذیب کرد.

القحوم تصریح کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، گروه های تروریستی و جنایتکار موسوم به القاعده، داعش و شبه نظامیان منصور هادی را در عدن سرکوب کردند.

وی خاطر نشان کرد شکست جنگ آمریکا و عربستان علیه یمن اثبات شده است، زیرا آنها اردوگاه های آوارگان، شهرها، کارخانه ها، جاده ها، مدارس، تاسیسات حیاتی و شبکه های ارتباطاتی را هدف قرار می دهند که نشان می دهد آنها یمن را هدف قرار داده اند.

القحوم گفت این جنگ آمریکایی سعودی، جنگی آشکار علیه تمام ملت یمن است و هیچ توجیهی یا مشروعیتی ندارد، زیرا آنها می خواهند که ملت یمن تحت قیمومیت و سلطه خارجی قرار گیرد.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله خاطر نشان کرد نیروهای ارتش و ملت یمن همچنان به سرکوب القاعده و داعش که دولت های مستکبر برای اعلان جنگ علیه ملت یمن، آنها را به کار گرفته اند، ادامه می دهند.

القحوم از بسیج عمومی و آمادگی کامل نیروهای کمیته های مردمی، ارتش و قشرهای مختلف مردم برای دفع حملات متجاوزان خبر داد.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.